Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Greit og prisgunstig

Omtale av  Stein J. H

Har berre hatt positive erfaringar så langt. Ser at dei er meit prisgunstig enn mitt lokale everk.

Svar fra NorgesEnergi
30.09.2022 08:56

Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Total mangel på oppfølging og forståelse

Omtale av  Gabor

Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2022 09:30

Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (2)

For kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten

Omtale av  Stein J

Hyggelig på kundesenteret, men som sagt for kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2022 09:24

Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Vi gjeninfører nå gjennomfakturering med de fleste netteiere, og dersom dette gjelder din netteier skal du ha mottatt e-post med informasjon om at du vil få samlet faktura ila kort tid. Da skal strømstøtten automatisk trekkes fra din faktura hos oss. Dersom vi ikke gjennomfakturerer med din netteier må du gjerne kontakte oss dersom du skulle ha behov for utsettelse av forfallsdato slik at du rekker å motta utbetaling fra din netteier. Dette kan til info også gjøres via minside. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strøm

Omtale av  Moreau P

Jeg synes strøm er litt billigere med NorgesEnergi

Svar fra NorgesEnergi
27.09.2022 08:57

Hei Moreau, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Misfornøyd med kundesørvis

Omtale av  Frustrert K

Ikke stol på hva dem sier på kundesørvis. Opplevd arroganse av høyeste grad og mente det er kunden som har feil. Når etter tidligere telefonsamtale skulle slette meg som kunde, ble kapret på nytt for andre gang .

Svar fra NorgesEnergi
27.09.2022 08:56

Hei, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med kundesenteret, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Skulle du fremdeles ha spørsmål må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meldingen om gjennomfakturering

Omtale av  Arne A

Gratulerer med beslutningen. Det gleder meg virkelig. Hilsen Arne A.

Svar fra NorgesEnergi
26.09.2022 14:56

Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med endringen! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billig og forutsigbar strøm med god oversikt

Omtale av  Irene

Har vært kunde hos NorgesEnergi nesten et år, de har holdt det de lovet, levert spottpris uten påslag med kun 49kr i mnd som pris. Veldig oversiktlig på min side over strømbruken din time for time (så du kan se hva som faktisk bruker mest strøm hjemme) og hva strømprisen blir dagen etter så du kan lett planlegge når du bør bruke strøm! Veldig hyggelig kundeservice og aldri opplevd noe mas e.l. Eneste jeg har å utsette på Norgesenergi er vel at de gjerne legger på en eller to mnd gratis med deres ekstra tjenester som hvis du glemmer å avslutte vil koste deg 49kr mnd per. Ellers har jeg prøvd et annet selskap som også ga brukeren oversikt over hvor mange kr strømmen de hadde brukt per dag kostet og estimerte steømstøte, det hadde vært nyttig. Men veldig fornøyd med NorgesEnergi totalt 😊

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2022 11:07

Hei Irene, Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det! Vi lanserte i sommer en ny strømapp, og planlegger flere nye funksjoner i appen i fremtiden som vi håper du vil bli fornøyd med! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR