NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke stol på hva dem sier på kundesørvis. Opplevd arroganse av høyeste grad og mente det er kunden som har feil. Når etter tidligere telefonsamtale skulle slette meg som kunde, ble kapret på nytt for andre gang .
Hei, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med kundesenteret, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Skulle du fremdeles ha spørsmål må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi
Gratulerer med beslutningen. Det gleder meg virkelig. Hilsen Arne A.
Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med endringen! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært kunde hos NorgesEnergi nesten et år, de har holdt det de lovet, levert spottpris uten påslag med kun 49kr i mnd som pris. Veldig oversiktlig på min side over strømbruken din time for time (så du kan se hva som faktisk bruker mest strøm hjemme) og hva strømprisen blir dagen etter så du kan lett planlegge når du bør bruke strøm! Veldig hyggelig kundeservice og aldri opplevd noe mas e.l. Eneste jeg har å utsette på Norgesenergi er vel at de gjerne legger på en eller to mnd gratis med deres ekstra tjenester som hvis du glemmer å avslutte vil koste deg 49kr mnd per. Ellers har jeg prøvd et annet selskap som også ga brukeren oversikt over hvor mange kr strømmen de hadde brukt per dag kostet og estimerte steømstøte, det hadde vært nyttig. Men veldig fornøyd med NorgesEnergi totalt 😊
Hei Irene, Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det! Vi lanserte i sommer en ny strømapp, og planlegger flere nye funksjoner i appen i fremtiden som vi håper du vil bli fornøyd med! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Har i etterkant oppdaget at "pakker" med grønn energi og fastprisgaranti er lagt til, og dette på løper seg til ca 110,- nkr p/mnd.Burde selvsagt ha oppdaget dette tidligere :(. bytter nå leverandør.
Hei Frode, Ved bestilling av strømtjenester skal kunden alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi opererer med en helt annen timepris enn hva vi avtalte muntlig. Men ikke så mye da...... Bare 3 kroner mer pr kW.
Hei Helen, Vi skal alltid gi god informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken nærmere og håper du da har mulighet til å kontakte oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundebehandler om morgen var ikke våken, snakka ikke tydelig, skjønte ingen ting hva han mumla.
Hei Arti, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med vårt kundesenter. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
God oversikt over historikk og tilgjengelighet på veiledning ved behov for hjelp.
Hei Lisbeth, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi