NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var kunde i ett år pga en avtale om rabatt via Elkjøp med 1 år binding. Etter ett år som kunde ringte en telefonselger og ville jeg skulle endre til et abonnement som ga "samme (lave) strømpris hele året". Og uten at det kostet noe ekstra. Det viste seg etterpå at det kun var en kredittløsning, og at det kostet månedlig gebyr. Dette var jeg ikke interessert i og følte meg lurt. Byttet leverandør, og da ringte kundeservice og beklaget, og de skulle slette gebyret. Noe som ikke skjedde.... Så inntrykket er at de sier bare halve sannheten om avtalevilkår og ikke er til å stole på.
Hei Aleksander! Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto. Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid. Vi skal tydelig informerer om priser og vilkår på avtalen før bestilling så vi ønsker gjerne se nærmere på dette og hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Skulle få en kjempe deal hvor de ikke kom til å tjene noe på meg som kunde, måtte bare signere en avtale først. Aldri hatt så høye strømregninger som etter at jeg byttet.
Hei Pia! Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi setter pris på om du tar kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd og om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Svindel og j#%elskap! Æ har rett å sett ikke ord! Pøste på med fakturaer. Tok betalt for noe jeg ikke hadde brukt. Sendte regninger rett til inkasso. STYR LAAAANGT UNNA!!!
Hei Tord! Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker gjerne se nærmere på hva som har skjedd og om det er noe vi kan gjøre for deg. Helt generelt så fakturerer vi for strømforbruket ditt hver måned. Våre rutiner ved manglende betaling er at vi alltid sender ut en purring med varsel om inkasso innen et par uker etter forfall. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Disse selger seg inn med en billig startavtale, men informerer lite eller ingenting om at prisene snart skrus opp. I en periode hvor strømprisene har vært rekordlave - med spotpris mellom 10 og 15 øre per kwh, har de tatt seg betalt 60-70 øre per kwh. Pga reklame på tv og nett om rekordlave strømpriser, sjekket jeg (burde oppdaget det tidligere), men de har overfakturert grovt i månedsvis. Aldri mer NorgesEnergi. Pliktstrøm fra Hafslund hadde sannsynligvis vært billigere.
Hei Bjarne! Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og syns det er leit at du sitter med den opplevelsen. Vi tilbyr to forskjellige typer avtaler, spotpris og variabel. Hvilken strømavtale som vil være gunstigst vil avhenge av blant annet forbruk. Forskjell på strømavtalene har derimot ikke vært så høy som du referer til så vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Norges Energi sendte faktura til gammel adresse de fått fra gammel telefon katalog. Forliksrådet i Aurskog Høland mange år senere mente dette var god nok og domte for Norges energi... Dårlig selskap og korrupt foliksråddømmere som tror de sitter på høyestrett uten at de følger landets lover.
Hei Eugene! Det er veldig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi skal ikke sende faktura til feil adresse dersom du har informert oss om riktig. Om vi har gjort en feil så ønsker vi gjerne rette opp i det.. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har nylig mottatt brev i posten som ønsker meg velkommen som ny kunde... Kundenummer og greier. Jeg har aldri signert noen avtale og aner ikke hvor de har fått mitt navn fra. Er fornøyd med Glitre hvor jeg har vært kunde i over 15 år. Ringte kundeservice og snakket med (anonymisert), hun lovet meg en e-post snarest som skulle bekrefte at jeg hadde kansellert «avtalen»! Har ikke fått denne e-posten og vurderer anmeldelse. Dette er så frekt og skremmende. Hvordan går dette an???
Hei Hilde! Det er veldig leit å høre. Ingen skal bli kunde hos oss mot sin vilje. Vi ønsker gjerne undersøke hva som har skjedd og rette opp i feilen. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Da jeg kjøpte ny bolig ble jeg narret inn i en topp10 avtale med Norgesenergi en hel måned før jeg fikk oversikt over hvor kritisk man blir narret til å betale overpris. Jeg har aldri hatt høyere strøm pr kwh en måned i differanse til lavest pris noen gang i livet. Etter min mening så er hele strukturen på strømavtaler bygget på en måte som skal få kunden til å betale for mye i en jungel av misinformasjon og liten tekst. Unngå selskapet for enhver pris og let etter en spotpris-avtale fra et selskap som ikke har liten skrift om at de vil flytte deg "til en bedre avtale" kort tid etter. For min del gikk jeg for Tibber som selger spotpris og samtidig gir ekstrem god oversikt i appen og strømbruk og mange smarthusintegrasjoner.
Hei Anders! Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen. Spotprisavtale og Variabelavtale som Topp 10 Garanti er to forskjellige typer avtaler som vi tilbyr. Hvilken avtale som lønner seg vil avhenge av blant annet forbruk. Vi er selvfølgelig veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det er leit du føler deg narret. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi