NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
satt på en rett og slett dritt avtale med tibber byttet deretter til fjordkraft og begge var dritt
Hei Axel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kjapt svar og god hjelp. Ærlige tilbakemeldinger. Føler ikke at jeg blir lurt noe jeg har fra andre selskaper
Hei Jorunn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!
Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte
Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Gode priser, løsninger og alltid hjelp å få på kundeservice.
Hei Margareth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
De har noe som heter fastprisavtale de prøver selge for 49,- pr mnd. STYR UNNA disse avtalene lopper deg og er ikke mulig bryte ut av selv om du kontakter de dagen etter de lokket deg inn på dette
Hei Klas, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Dersom man bekrefter at man ønsker fastpris, vil fastprisen være bindende i perioden. Prissikring er først og fremst for våre kunder som ønsker forutsigbare priser i perioder hvor prisen gjerne stiger. Da tilbudene sendes i forkant av perioden kan vi derimot dessverre ikke garantere at prisen vil være lavere enn markedsprisen. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Prissikring må du gjerne kontakte oss per tlf: 38100080. mvh Nina - NorgesEnergi
Har fastpris 2 mnd a gangen. Ble sagt at det er for å sikre men kunne når som hels si opp å gå tilbake til originale avtale. Det går ikke alikevel i ettertid. Ang bonus timer 1 time gratis pr dag så gjelder dette det du har i fra 2021 trekkes i august 2022 bare vær obs på dette.
Hei, Fastpris er bindende og dette informeres det om i våre vilkår. Det er likevel beklagelig å høre at du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon om dette. Selve produktet Prissikring er derimot valgfritt og uten bindingstid, og kan derfor sies opp når som helst, så fremt at man ikke er i en fastprisperiode. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente timer trekkes fra faktura man mottar i august påfølgende år, og dette informeres det om i våre vilkår. Dersom du har opptjente timer fra 2023 vil timene da trekkes fra faktura du vil motta i august 2023. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Bonustimen eller Prissikring må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi