NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fastpris 2 mnd a gangen. Ble sagt at det er for å sikre men kunne når som hels si opp å gå tilbake til originale avtale. Det går ikke alikevel i ettertid. Ang bonus timer 1 time gratis pr dag så gjelder dette det du har i fra 2021 trekkes i august 2022 bare vær obs på dette.
Hei, Fastpris er bindende og dette informeres det om i våre vilkår. Det er likevel beklagelig å høre at du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon om dette. Selve produktet Prissikring er derimot valgfritt og uten bindingstid, og kan derfor sies opp når som helst, så fremt at man ikke er i en fastprisperiode. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente timer trekkes fra faktura man mottar i august påfølgende år, og dette informeres det om i våre vilkår. Dersom du har opptjente timer fra 2023 vil timene da trekkes fra faktura du vil motta i august 2023. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Bonustimen eller Prissikring må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
De gir tilbud om fastpriser med kort horisont som er basert på gjetting. Deres prognoser holder ikke mål og de burde derfor avstå fra å tilby kortsiktig fastpris i et marked de tydeligvis har lite forståelse for - og kontroll på.
Hei, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Det ble litt hastig med å inngå fastpris avtale og lite fokus på at det var høst og vinter snart, Så det var lite info og ikke kunne gå ut av avtalen når det ble så dramatisk lave priser nå. Har fastpris på 509.- Øre og ikke kunne gå ut av avtalen men må skifte leverandør.
Hei Terje, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fornøyd med sider forklaringer behandlgstid, kjempe👍
Hei Tony! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ha en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Aldri hatt noen dårlig opplevelse med NE. Kan anbefales
Hei Monica! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! mvh Nina - NorgesEnergi
Ringer kundeservice, ventetid 4 timer, trykker for ring tilbake når det er min tur. De ringer tilbake ett klemt 1605. Dermed har de ringt tilbake uten at jeg får svart, men de "har" ringt tilbake.
Hei Stein, Vi opplever for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Vi arbeider med flere tiltak for å forbedre dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du finner også oversikt over mange av de vanligste spørsmålene vi får her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi
Dem Opplyser rett pr tlf om avtale gikk tilbake til norges enrgi ja skulle aldri skiftet;;enn mitt fraværede selskap F :følt lurt pga ikke ble opplyst ikke ble opplyst att binde:og vr oppsigesle tid 3 månder pga forusigbar strømavle (sånn avtaler har firmer ikke privat persin
Hei Bente! Så hyggelig å høre at du kom tilbake som kunde hos NorgesEnergi, vi håper du er fornøyd med avtalen din hos oss! Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi