Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke Altid avtaler er slik det blir sagt

Omtale av  Jas

Har fastpris 2 mnd a gangen. Ble sagt at det er for å sikre men kunne når som hels si opp å gå tilbake til originale avtale. Det går ikke alikevel i ettertid. Ang bonus timer 1 time gratis pr dag så gjelder dette det du har i fra 2021 trekkes i august 2022 bare vær obs på dette.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:04

Hei, Fastpris er bindende og dette informeres det om i våre vilkår. Det er likevel beklagelig å høre at du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon om dette. Selve produktet Prissikring er derimot valgfritt og uten bindingstid, og kan derfor sies opp når som helst, så fremt at man ikke er i en fastprisperiode. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente timer trekkes fra faktura man mottar i august påfølgende år, og dette informeres det om i våre vilkår. Dersom du har opptjente timer fra 2023 vil timene da trekkes fra faktura du vil motta i august 2023. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Bonustimen eller Prissikring må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

De rådgir deg etter hva som er lønnsomt for dem selv.

Omtale av  Vestfoldkunde

De gir tilbud om fastpriser med kort horisont som er basert på gjetting. Deres prognoser holder ikke mål og de burde derfor avstå fra å tilby kortsiktig fastpris i et marked de tydeligvis har lite forståelse for - og kontroll på.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:00

Hei, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Lit dårlig info om fastpris avtaler

Omtale av  Terje

Det ble litt hastig med å inngå fastpris avtale og lite fokus på at det var høst og vinter snart, Så det var lite info og ikke kunne gå ut av avtalen når det ble så dramatisk lave priser nå. Har fastpris på 509.- Øre og ikke kunne gå ut av avtalen men må skifte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 14:59

Hei Terje, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (2)

God service

Omtale av  Tony H

Fornøyd med sider forklaringer behandlgstid, kjempe👍

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:47

Hei Tony! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ha en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Monica

Aldri hatt noen dårlig opplevelse med NE. Kan anbefales

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:47

Hei Monica! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Nær umulig tilgang kundeservice

Omtale av  Stein G. R

Ringer kundeservice, ventetid 4 timer, trykker for ring tilbake når det er min tur. De ringer tilbake ett klemt 1605. Dermed har de ringt tilbake uten at jeg får svart, men de "har" ringt tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:46

Hei Stein, Vi opplever for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Vi arbeider med flere tiltak for å forbedre dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du finner også oversikt over mange av de vanligste spørsmålene vi får her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Tilbake som kunde

Omtale av  Bente

Dem Opplyser rett pr tlf om avtale gikk tilbake til norges enrgi ja skulle aldri skiftet;;enn mitt fraværede selskap F :følt lurt pga ikke ble opplyst ikke ble opplyst att binde:og vr oppsigesle tid 3 månder pga forusigbar strømavle (sånn avtaler har firmer ikke privat persin

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:44

Hei Bente! Så hyggelig å høre at du kom tilbake som kunde hos NorgesEnergi, vi håper du er fornøyd med avtalen din hos oss! Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR