NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandler om morgen var ikke våken, snakka ikke tydelig, skjønte ingen ting hva han mumla.
Hei Arti, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med vårt kundesenter. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
God oversikt over historikk og tilgjengelighet på veiledning ved behov for hjelp.
Hei Lisbeth, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Megetgodt fornøyd med Norges Energi, rimelig å greit.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kilowatt prisen gikk opp ca én krone den mnd jeg byttet til Norges energi. Forbruket gikk opp med ca 100 kilowatt på samme tidspunkt uten at noe er endret hjemme.
Hei Torstein, Dersom man har en spotprisavtale vil prisen følge selve markedsprisen og spotprisen endres time for time. Dessverre har strømprisene steget den senere tiden. Dersom du har en variabel strømavtale skal du alltid varsles 14 dager før en eventuell prisendring. Når det gjelder selve forbruket mottar vi dette fra din lokale netteier. Dersom du mener forbruket er feil anbefaler jeg deg å kontakte netteier. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Tar betalt 49 kr i mnd for et produkt dem kaller Prissikring og hva er det, Jo en mail de sender ut hver andre mnd med tilbud om fast pris ? Jeg har 3 avtaler så da trekker de 3x49 kr i mnd for et produkt som skulle vært sendt som en info til kunder. Lurer egentlig på lovligheten med dette produktet ?
Hei, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Prissikring er valgfritt. Dersom du ikke ønsker produktet kan du kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi det selvsagt for deg. Du kan ringe oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
får fort svar i telefonen når du ringer og får svar på spørsmålet av samme person som svarte i telefonen
Hei Arvid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg lurer på strøm støtte . Men komme ikke frem på tlf !!!!jeg lurer på strøm støtte . Ville snakke med leverandør !!!
Hei Morten, Vi har for tiden stor pågang, og har derfor lengre behandlingstid enn normalt. Beklager derfor at du opplevde vansker med å få tak på oss. Det er din lokale netteier som har ansvar for kompensasjon som følge av strømstøtten. Dersom du ikke har mottatt kompensasjon på din nettleiefaktura anbefaler jeg deg å kontakte netteier, så vil de kunne hjelpe deg med dette. mvh Nina - NorgesEnergi