NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med avtalen min. Det er praktisk på å ha overskit på strømmen. Norge energi er flexible for betaling av stømfaktura. Og jeg er glad for det når man har vanskelighet å betale man kan få det muligheten at betale senere.
Hei, Saeid! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ok til nå,men vil se hva andre selskaper har av pristilbud
Hei! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dem gir seg ikke med å ringe. Helt forferdelig firma. Har slutta å svare dem, men hjelper heller ikke. På det meste ringte dem 4 ganger på en dag. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort mot dem, har aldri brukt dem som leverandør... Kanske det som er feilen? ...kommer nok heller aldri til å bruke dem etter min erfaring.
Hei, Hans! Vi takker for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser med selgerne våre. Et nei skal være et nei. Jeg ønsker at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan få reservert deg mot at de ringer igjen, evt. kan du reservere deg selv internt hos NorgesEnergi via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
En meget hyggelig mann fortalte om Norgesenergi og hvilke avtaler dem tilbyr. Han virket så hyggelig og hadde så fint tilbud så jeg bestilte strømavtale.
Hei, Harald ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har hatt en god samtale med en rådgiver hos oss, og at du har valgt oss som din strømleverandør. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du selvfølgelig ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!
Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !
Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi