Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg liker å se hva dere kan gi meg

Omtale av  Dick B

Ok til nå,men vil se hva andre selskaper har av pristilbud

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 12:23

Hei! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

LURERI / SVINDEL

Omtale av  Sven

Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 09:23

Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Dem gir seg ikke med å ringe, selv om jeg høflig sier nei takk.

Omtale av  Hans

Dem gir seg ikke med å ringe. Helt forferdelig firma. Har slutta å svare dem, men hjelper heller ikke. På det meste ringte dem 4 ganger på en dag. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort mot dem, har aldri brukt dem som leverandør... Kanske det som er feilen? ...kommer nok heller aldri til å bruke dem etter min erfaring.

Svar fra NorgesEnergi
27.02.2024 09:25

Hei, Hans! Vi takker for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser med selgerne våre. Et nei skal være et nei. Jeg ønsker at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan få reservert deg mot at de ringer igjen, evt. kan du reservere deg selv internt hos NorgesEnergi via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strømavtale

Omtale av  Harald R

En meget hyggelig mann fortalte om Norgesenergi og hvilke avtaler dem tilbyr. Han virket så hyggelig og hadde så fint tilbud så jeg bestilte strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
20.02.2024 08:42

Hei, Harald ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har hatt en god samtale med en rådgiver hos oss, og at du har valgt oss som din strømleverandør. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du selvfølgelig ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fullstendig meningsløst og grådig!

Omtale av  John

Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:04

Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ekstra gebyr som var ikke avtalt

Omtale av  Fabisn

Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:01

Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Automatisk tillegg på faktura for strømforsikring uten å ha blitt forespurt om jeg er interessert!

Omtale av  Åse N

Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det

Svar fra NorgesEnergi
14.02.2024 15:02

Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR