NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !
Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det
Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Får den strømmen til den avtale som er fastsett Kunne gjerne tenkt meg å få faktura i lag med faktura fra Teller
Hei, Magne ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret her, så hjelper vi deg videre med saken din:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg synes prisene ikke bestandig er de jeg har blitt lovet
Hei, Torunn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dersom du føler du ikke har fått prisen du har blitt lovet må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så ser vi på saken din med en gang:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Strømutgiften for høy, reduseres. Eldre bet., minindre.
Hei, Kari! Vi takker deg for din tilbakemelding. Strømprisen har de siste årene vært meget høy. Vi streber selvfølgelig etter å levere den beste prisen på markedet. Per i dag har vi ingen egne avtaler for eldre, men jeg tar det med som en tilbakemelding hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Reint sennerelt ganske bra-Kunne vært ltt mere utfyllene fakturar.
Hei, Ola! Vi takker deg for din tilbakemelding. Godt innspill til fakturaer. Om du har noe mer spesifikt du savner informasjon om på fakturaene kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Greit med fast betaling og en konto som fylles opp i måneder med mindre strømbruk og lave priser.
Hei, Erik! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi