NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig raske svar og løsninger på mine spørsmål .Følte jeg fikk det jeg ba om .Hyggelig operatør
Hei Leif W.Ø! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingstiden, og kundeservicen du møter i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Med norgesenergi får jeg jeg det forventer, og er førnøyd med avtalen.
Hei Roy! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Linn, NorgesEnergi
Man blir servert rene løgner fra både selger og senere kundebehandlere. De sier én pris og gir en annen. De lover å sende dokumentasjon, men gjør det ikke. Det er ren svindel, innpakket i et navn som gjør at de høres legitime ut. Trodde svindlingen jeg opplevde var et engangstilfelle, men ser av strømgruppe på Facebook at det er MANGE med samme erfaring. Disse skulle ikke hatt lov å drive firma!
Bra kundeservice han ordnet opp umiddelbart tipp topp👍 Strømmen ble litt dyrere en der jeg var og Inkasso 👎ennå jeg hadde betalt liker jeg dårlig...
Hei Jeanette R! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Har fastprisavtale og har over flere år hatt svært forutsigbare fakturaer fra NorgesEnergi. Har absolutt ingenting å utsette på avtalen, og har inntrykk av at den hele tiden har ligget i det rimeligste sjiktet.
Hei Joakim! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dere har hyggelige folk og snakke m. Som andre firmaer for tiden litt vanskelig å komme gjennom på telefon men går greit når dere ringer tilbake. Takk,
Hei Jan E. H! Så bra at du hadde en hyggelig samtale i kontakt med vårt kundesenter. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommeren og høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Ber man om å bli tilbakeringt blir man ringt tilbake samme dag. Mvh Anna, NorgesEnergi
Rot fra første faktura. La på noe de kalte 100% fornybar energi til kr. 1,99 pr dag= kr.730 pr år og de ga 100 pr. år til regnskogsfondet. Lett å se hvem som tjente på dette, idealismen er nok selv å tjene penger ikke regnskogfondet . Det verste var at dette ikke var bestilt og ved reklamasjon fikk jeg bekreftelse på at de ville bli tilbakebetalt. Det er fortsatt ikke gjort etter 3/4 år. Vervinger gjort for over et halvt år siden er fortsatt ikke betalt Avtalte prismatcher måtte det en rekke purringer til før de ble utført. Nå har de i flere mnd. sagt at de ikke har hatt tid til å overføre pengene pgra, mange henvendelser. Dette hadde tatt mye mindre tid å utføre enn bare tidsbruk en av mine henvendelser som det er minst10 av. De har greie priser, men fakturaene er uoversiktelige og lite brukervennlige. Min erfaring er at de ikke holder avtaler som blir gjort og ikke holder avtaler. Best å holde seg vekk fra selskapet.
Hei Bjørn L. C! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du tar kontakt med oss. Du kan kontakte oss per telefon på 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag kl 08.00 - 16.00.