NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg er svært fornøyd med med dere som min strøm leverandører.
Hei Terje V. Vi takker for din fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble lurt og sa ja til et "Bedrift Aktiv". Dette er et abonnement ment for å lure personer med enkeltpersonforetak og ungå forbrukerkjøpsloven. De skal ha gebyr på 3000kr for oppsigelse og resten av avtalevilkårene er fylt av paragrafer til fordel for NorgesEnergi.Har enda ikke fått første faktura, men alt peker mot at de gjør en allerede dyr strøm dyrere! UNNGÅ DEM!
Hei Mads. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon i henhold til bestillingen. Det skal også bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan se på saken. Mvh Ida Norgesenergi
Lovers bonus ved verving av nye kunder, men kundeservice kan tydeligvis ikke jobben sin. Styr unna! Og deres sensor for omtale her bestemmer kun god omtale ikke fakta
Hei Henry S. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse vedrørende kontakt me vårt kundesenter. Ved verving så vil en få 500 kr i bonus såfremt det er benyttet vervelenke samt den du har vervet har aktivert avtalen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på nytt om du ønsker at vi undersøker verving i din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi
Trygg og sikker.Det som er bra er at jeg føler at jeg vet noenlunde hva jeg må gjøre,pga.informasjon fra dere,for å sikre meg oversikt og at jeg erfarer at dere lytter til kundene.
Hei Terje A. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din stømleverandør og vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Totalen og selvsagt prisen og i tillegg ei svært god oversikt på nettsiden deres.
Hei Torigeir. Vi takker for din fine tilbakemelding og er glade for at du er fornøyd med strømavtalen og Minside. Om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Det var ett lett valg å ta, fast påslag kr.49 og ingen kW påslag, +god mobilavtale
Hei Arne K. J. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med din strømavtale og mobilavtale. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Har gode priser. Yter også god service når det har vært behov for svar på spørsmål etc. Jeg har vært en fornøyd kunde i mange år og vil også fortsette med Norgesenergi fremover
Hei Merete E. A Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi