NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Velg en annen leverandør!!! Norgesenergi lover rabatt hit og dit men man får dem aldri.
Hei, Sonja! Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Summary: A representative came to my home asking me to subscribe for norgesenergi for my electricity and these are statements she used. 1. You will get HALF the price what I am paying now. 2. First 2 months FREE OF COST 3. If am not satisfied within 6 months, I will get the refund. Believing these statements, I went with the subscription and got into the trap. My first invoice for 10 days was around 700 Nok Second Month was around 2000 Nok I tried calling Customer care multiple times not even single time got connected, I believe it doesn't exist. I was not expecting this at least Norway not sure if there is way to log a consumer complaint against them. I am writing this to warn everyone and to stay away from them.
Hi, Vijay! It saddens me to hear you've had a bad experience with NorgesEnergi as your electricity provider, and the sales representative that sold you the agreement. We would like to investigate the matter further, and hope that you are able to contact us by phone: 38 10 00 80 so we can get some more information! Kind regards, Truls - NorgesEnergi
Veldig bra å prate med kundesørvis. Hyggelig kundesørvis ansatte
Hei, Frank! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse i dialog med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .
Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.
Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.
Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.
Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi