⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsummert

Omtale av  Lyset

Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Avtalen uklar og på kanten til lureri.

Omtale av  Dag

Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Føler meg lurt

Omtale av  Per

Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Det tar ALT for lang tid, for å få kontakt

Omtale av  June E

Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundeforholdv

Omtale av  Terje E

Ryddig, og informativ administrasjon av kundeforhold

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Terje E! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundesenter og responstid som er svært dårlig

Omtale av  Per

Misfornøyd med hjelp fra kundesenter og responstid samt når man har ventet lenge kan ikke vedkommende svare på spørsmålet mitt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Per, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du var ute etter, når du først kom i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

super fornøyd

Omtale av  Eirik

De hjelper og ordne og kommer med forslag da blir du fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, Eirik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR