NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .
Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.
Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.
Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.
Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ryddig, og informativ administrasjon av kundeforhold
Hei Terje E! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Misfornøyd med hjelp fra kundesenter og responstid samt når man har ventet lenge kan ikke vedkommende svare på spørsmålet mitt
Hei Per, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du var ute etter, når du først kom i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
De hjelper og ordne og kommer med forslag da blir du fornøyd
Hei, Eirik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi