NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norges dyreste strømavtale, hold avstand fra Norges energi de svindler deg på en ulovlig måte der de selv gjøre det til lovlig, jeg byttet strømavtale fra Norges energi til et annet selskap da ble jeg oppringt fra Norges energi og fikk høre mye dritt fra selgeren fordi jeg hadde byttet flyttet fra Norges energi! Aldri mer Norges energi dere er ekte svindlere.
Hei Awara! Vi ønsker ikke at du skal sitte igjen med å føle seg lurt og syns det er leit at du sitter med denne opplevelsen. Vi setter pris på din tilbakemelding og syns ikke det er greit at selger har vært ufin under samtale og ønsker gjerne se nærmere på det. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Hei! SMS fra dere, sa jeg var ny kunde! Fy! Nei! Er kunde hos Fjordkraft, blir der! Vedkommende som var på min dør i kveld, sa at ikke bandt med til noen avtale. 😒
Hei Britt! Det er veldig leit å høre at du er blitt kunde dersom du ikke ønsker det. Ingen skal bli kunde hos oss mot sin vilje og vi starter aldri opp med mindre det foreligger en skriftlig aksept på avtale fra kunden. Jeg ønsker derfor å undersøke nærmere for å sjekke hva som har hendt. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Som flere har beskrevet her, driver Norges Energi med lureri og svindel. Jeg var en av ofrene på Elkjøp og skulle kjøpe beskyttelse for mobil skjermen da Elkjøp selgeren kom med et fristende tilbud: bytt til norges energi som er garantert billigst i landet og ikke betal ett rødt øre for ditt kjøp (på 400kr). Etterpå viste han meg en nettside hvor Norges Energi var nominert som norges billigste strøm selskap. I ettertid har jeg skjønt at den nettsiden var fake (sannsynligvis laget av NE for å lure folk). Strøm regningen for meg ble minst 3 ganger dyrere enn før (hadde fjordkraft fra før). Det Elkjøp-selgeren ikke sier til deg er at du har 9 måneders binding og må betale 1000kr for å komme deg ut av dette lureriet. Fy, fyyyy at det går an drive med sånt svindel i Norge.
Hei Espen! Det er veldig leit å høre du er missfornøyd med avtalen bestilt på Elkjøp. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Avtalen har en avtaleperiode på 9 måneder. Om avtalen avsluttes før dette så er det et avtalebrudd som kun tilsvarer rabatten du mottok hos Elkjøp. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen. Dessverre har ikke vi kunnskap vedrørende noen nettsider som har nominert oss til dette, men vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og du er velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg.
Jeg byttet til Fjordkraft i går pga bedre tilbud. I dag ringte en fra NorgesEnergi og ville ha meg tilbake. Da jeg sa at jeg dessverre hadde bestemt meg for å bytte, og han skjønte at han ikke ville klare å overtale meg til å komme tilbake, sa han bare greit og la på uten å engang si ha det. Veldig uhøflig, og det gjør at jeg i hvert fall aldri vil gå tilbake til NorgesEnergi. Har vært fornøyd med NorgesEnergi den tiden jeg har hatt dem, men denne samtalen ødela hele det inntrykket.
Hei Kjetil! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selger og vi ønsker ikke at du skal sitte igjen med denne opplevelsen. Vennligst ta kontakt med oss så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for deg. Du kan komme i kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Hvis du bryr deg om å redusere kostnader bør du nok ikke velge norgesenergi. Selskapet har skjulte kostnader, bindingstid og sleipe telefonselgere som ikke holder det de lover i telefonen. Stay away
Hei Kristoffer! Det er leit å høre du sitter igjen med den følelsen. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Aldri betalt så mye for strømmen noengang som her. Kundeservicen er blant de dårligste jeg har vært borti, med ingen som helst interesse av at kunden skal bli fornøyd. Anbefaler på det sterkeste å ikke inngå noen strømavtale her, det finnes langt bedre strømtilbydere i markedet. Det er en grunn til at anmeldelsene er så dårlig som dem er.
Hei Aleksander! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss så kan vi se om det er en avtale som vil passe deg bedre. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Svindel. Hvem som helst kan skrive opp ditt navn på en adresse som ikke er din gjennom NorgesEnergi sine skjemaer, og uten samtykke eller bekreftelse, vil NorgesEnergi fakturere deg. Rent juridisk og i praksis er dette definert som fakturasvindel. Vi har rapportert NorgesEnergi til forskjellige etater og forventer en nærmere undersøkelse i NorgesEnergi sine ulovlige praksiser.