NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Få de forandringene jeg ber om. Ikke bare halveis. Jeg ber om å ga begge avtalene våre på en giro, men det er hvist veldig vanskelig. Håper det ordner seg nå👍
Det var en veldigt hjelpsa kyndmotagare. Jag blev lite kär! Kärlek är bra!
Hei Christer M, Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Følger at man blir verdisett, og man får løpende tilbud og kan stole på at man har best pris
Hei, Bjarne E! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Meget fornøyd med Norges energi. Gode priser og ekstremt god kundeservice.
Hei Helene N. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Litt tidlig å si noe konkrert må taes i bruk over tid
Hei Ruth L. F. H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Veldig bra og oppklarende opplysninger ifm spørsmål om fastpris.
Hei Ragna. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
They prefer to send bailiff instead of sending faktura. Also they have a very bad and slow customer service. Their website do not show anything important, even don't showed faktura. Almost impossible to get contact with them or get an answer. Very bad experience in my opinion.
Hi Wadek! I am sorry that you have experienced a long treatment time with us. The customer center is currently experiencing great demand and for that reason unfortunately has a longer processing time than we would like. We would like to investigate your case, and hope you have the opportunity to contact us again. Best regards, Anna - NorgesEnergi