NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var kunde hos NorgesEnergi i 15 år, og har vært fornøyd med avtalene og strømprisene. Da jeg likevel ønsket å bytte til en leverandør med en bedre avtale ble jeg utsatt for den mest manipulerende selgeren noensinne. Han lovet meg en avtaletype, med priser og vilkår som det viste seg å ikke være reelle. Jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger, på telefon og e-post - men de var helt uinteresserte og inkompetente. Til slutt ble jeg lovet en rabatt på 100 kroner på den siste fakturaen. Selv dette klarte de ikke å holde, selv om jeg minnet dem på det. Den siste kontakten fra kundeservice var av typen «det er så mye jobb å kreditere, vil du virkelig ha rabatten?» Nå har i alle fall jeg gjort mitt for å advare andre potensielle kunder mot salgsstrategien til NorgesEnergi.
Hei Espen! Dette hørtes ikke bra ut. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har hendt her. Har du blitt lovet en rabatt, så skal du så klart få denne. Vi vil veldig gjerne høre hva som skjedde med selgeren du snakket med. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Selskapet er til å stole på. De har gunstige tilbud og orden i fakturering.
Kjøpte router hos Elkjøp og fikk 500,- i rabatt for å bytte strøm til NorgesEnergi. Betaler 260,- ekstra pr mnd hos Norgesenergi (kontra Fjordkraft) pga av månedsbeløp og påslag forbruk. Byttet i dag til Fjordkraft. De har ingen mnd-beløp, kun Spotpris (innkjøpspris) pluss 1,99 pr kWt. De kjøpte meg ut av avtalen med NorgesEnergi, får 500,- i rabatt på første faktura. Elkjøp, Huseiernes Landsforbud og NorgesEnergi samarbeider om å lure folk for mest mulig penger. Styr unna!
Hei Inge! Så leit å høre at du er misfornøyd. Vi forøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Dette er helt normalt med en spotprisavtale. Dersom du ønsker å gi oss en tilbakemelding som vi skal ta videre, er du så klart velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Vi har nå fått skyhøye regninger helt i fra da vi byttet leverandør. Dette er vel ikke helt i samsvar i hva skrotninssene lovte da jeg var så j#%vla dum å gå på slagstrikset hos Elkjøp. De solgte meg forresten en BRUKT blender så det var tidenes deal, Fy f#%n. Vi bytter og kommer ALDRI tilbake
Hei Torgrim! Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse ved bestilling av strøm gjennom Elkjøp. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Du kan gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi sjekke om det er en bedre strømavtale for deg og ditt forbruk. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dere sier dere har sendt purringer på en regning som er betalt ?! Plutselig inkasso sak, dere er uærlige og lurer kundene deres! Vi er ikke første tilfelle av dette her!! Værste selskapet vi har hatt!!
Hei Vibeke! Det er leit å høre at du sitter igjen med denne følelsen. Vi forsøker ikke å være uærlige eller lure noen. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Har latt meg lure 2 ganger. Dette er en advarsel, hold dere unna NorgesEnergi. Sa opp for lenge siden fikk nettopp en regning til fra dem. Lureri heile veien. Ser at det dessverre er mange som blir lurt. Er veldig sint er det virkelig lov å drive business, der ideen er å lure og juge.
Hei Benjamin! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], slik at vi kan ta dette videre. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Byttet etter anbefaling og høye regninger leverandør etter 10 år med Norges Energi - trodde jeg hadde Spotpris, men synes allikevel jeg betalte så mye. Ble oppringt før det var gått en måned. De ville ha meg tilbake og sa at den leverandøren jeg hadde valgt var bare ute etter å lure meg. Jeg byttet tilbake, men oppdaget ved en tilfeldighet at NE hadde smelt på med ekstrapakke - sa det var en gave fordi de var så fornøyd med å få meg tilbake. Det var første måned - etterpå kostet det 108, - for noe jeg ikke hadde behov for! Oppdaget i samme slengen at de hadde gitt meg dyreste strøm i alle år. I stedet for å veilede meg -har et meget høyt forbruk - lot de meg fortsette i den tro at jeg gikk tilbake til billigste alternativ. Utrolig slue og kyniske. Slike selgere må man styre unna. Ha spørsmålene klar - de tar opp alt og kun slik kan man bevise hva som har blitt sagt. Jeg føler meg ført bak lyset og er det noe en kunde ikke liker, så er det at en selger har fått en til å virke naiv og dum. Stoler ikke på en k..... heretter!!
Hei Janne! Det er lei å høre du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi er veldig opptatte av at våre selgere skal utgi riktig informasjon. Vi ønsker gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.