NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet etter anbefaling og høye regninger leverandør etter 10 år med Norges Energi - trodde jeg hadde Spotpris, men synes allikevel jeg betalte så mye. Ble oppringt før det var gått en måned. De ville ha meg tilbake og sa at den leverandøren jeg hadde valgt var bare ute etter å lure meg. Jeg byttet tilbake, men oppdaget ved en tilfeldighet at NE hadde smelt på med ekstrapakke - sa det var en gave fordi de var så fornøyd med å få meg tilbake. Det var første måned - etterpå kostet det 108, - for noe jeg ikke hadde behov for! Oppdaget i samme slengen at de hadde gitt meg dyreste strøm i alle år. I stedet for å veilede meg -har et meget høyt forbruk - lot de meg fortsette i den tro at jeg gikk tilbake til billigste alternativ. Utrolig slue og kyniske. Slike selgere må man styre unna. Ha spørsmålene klar - de tar opp alt og kun slik kan man bevise hva som har blitt sagt. Jeg føler meg ført bak lyset og er det noe en kunde ikke liker, så er det at en selger har fått en til å virke naiv og dum. Stoler ikke på en k..... heretter!!
Hei Janne! Det er lei å høre du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi er veldig opptatte av at våre selgere skal utgi riktig informasjon. Vi ønsker gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
NorgesEnergi frister med avslag på varer man kjøper på Elkjøp. Selger på Elkjøp har ingen problem med å fortelle at dette er NE sin beste avtale og at de i tillegg har 100% fornøydhetsgaranti. Det de ikke forteller er at marginene i denne avtalen er så stor at de går i pluss uansett hva du velger å gjøre. Dum som jeg var stolte jeg på selger og tegnet avtale med 9 måneders bindingstid. Hadde gitt null stjerner om det var mulig.
Hei Andy! Det er leit å høre du er missfornøyd med avtalen og opplevelsen du hadde når du bestilte gjennom Elkjøp. Det stemmer at du får med fornøydhetsgaranti som kan benyttes etter 9 måneder dersom du har vært missfornøyd. Om ønskelig så kan vi også endre deg til en annen strømavtale som passer bedre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi sjekke hvilken avtale som er best for deg. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi
Prøver å si opp avtale i mange måneder nå!! Bor på annen adressen(med annen strømleverandør), men uansett får regninger fra NorgesEnergi! Ringte dem mange ganger, snakket med dem, de sier "alt er fikset for deg" men det er bare tull fordi jeg fortsetter å få regninger! Er hel desperat, aner ikke hvordan kan man stoppe abonnement hos dem 😭😫
Hei Lea! Det er leit å høre du har problemer med å si opp en strømavtale. Det skal ikke være noe problem for oss å avslutte strøm i ditt navn dersom du har flyttet. Strømmen blir etterfakturert så jeg er usikker på om det kan være en sluttfaktura du referer til. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dette er faktisk det mest hårreisende jeg har vært med på. Handlet hvitevarer på Elkjøp for over 20 000.- kr og ble fortalt at jeg kunne få 500.- kr i rabatt hvis jeg ville prøve Norges Energi, jeg gikk dessverre 5 på og er ikke den første. Dere har bundet meg til rådyr strøm og skal jeg komme vekk fra dere før tiden må jeg betale kr. 900.- i tillegg til en vanvittig strømregning. Ingen positiv eller hyggelig hjelp å få hos dere! Kommer aldri til å anbefale dere til noen men gjør det stikk motsatte. Har pratet med flere som har gått i denne fellen. Fy skam.
Hei Hæge! Det var leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Ettersom man får en rabatt ved avtaleinngåelse, følger det også med en bindingstid. Man er ikke bundet til selve avtalen, men til å være kunde hos NorgesEnergi. Dersom du ønsker at vi tar en titt på om det er en avtale som passer ditt forbruk bedre, ta gjerne kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Verste selskapet jeg har vært borti noensinne. Unnlot å sende viktig informasjon vedrørende strømavtale, men legger seg aldeles ikke flate, er heller arrogante og SÆRDELES dårlig på kundeservice. Skjønner ærlig talt ikke at de får lov til å holde på. Hører stadig om bekjente som blir regelrett trakassert på tlf av aggressive selgere herifra. Aldri mer Norges Energi.
Hei Challe! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er så dårlig. Vi vil gjerne ta en titt på hva som har skjedd. Ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], og henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Dersom man for et tilbud via Elkjøp om NorgesEnergi blir en aldri kvitt dette etterpå. Jeg har aldri hatt noe strømleverandør siden 2010 og får likevel krav om å betale fordi Elkjøp har blandet interessen for NorgesEnergi. Dette juks og bedrag...
Hei Paul! Ettersom man får en rabatt ved avtaleinngåelse på Elkjøp, får man også en bindingstid på 9 måneder. Dersom man bryter bindingstiden før den er over vil man få et bruddgebyr tilsvarende rabatten man fikk. Dersom du ønsker at vi ser nærmere på hva som har skjedd i ditt tilefelle, kan du gjerne kontakte oss per telefon 381 00 080 eller e-post [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Eg var kunde slutta å ble lokket tilbake, skulle få en avtale som bare store bedrifter har . Eg ble ikkje infomert i vilkårene i avtalen eg skulle få som er løgn kunne hatt 10 øre bedre pris pr kvh hos andre på toppen av alt får eg 123,- i faktturakostnader, før fekk eg di på mail nå makta di ikkje det mer Norges grådigeste. Idag når eg ville slutte ble eg infomert av vilkårene litt sent andre driver seriøst å sender mail med alt i avtalen så en kan lese før en ingår avtale. Her bare løgn hvor bra det skal bli ligg unna dette.
Hei! Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Dersom du ønsker at vår bedriftsavdelinge ser nærmere på dette kan du kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Marthe, NorgesEnergi