NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøpte router hos Elkjøp og fikk 500,- i rabatt for å bytte strøm til NorgesEnergi. Betaler 260,- ekstra pr mnd hos Norgesenergi (kontra Fjordkraft) pga av månedsbeløp og påslag forbruk. Byttet i dag til Fjordkraft. De har ingen mnd-beløp, kun Spotpris (innkjøpspris) pluss 1,99 pr kWt. De kjøpte meg ut av avtalen med NorgesEnergi, får 500,- i rabatt på første faktura. Elkjøp, Huseiernes Landsforbud og NorgesEnergi samarbeider om å lure folk for mest mulig penger. Styr unna!
Hei Inge! Så leit å høre at du er misfornøyd. Vi forøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Dette er helt normalt med en spotprisavtale. Dersom du ønsker å gi oss en tilbakemelding som vi skal ta videre, er du så klart velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Vi har nå fått skyhøye regninger helt i fra da vi byttet leverandør. Dette er vel ikke helt i samsvar i hva skrotninssene lovte da jeg var så j#%vla dum å gå på slagstrikset hos Elkjøp. De solgte meg forresten en BRUKT blender så det var tidenes deal, Fy f#%n. Vi bytter og kommer ALDRI tilbake
Hei Torgrim! Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse ved bestilling av strøm gjennom Elkjøp. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Du kan gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi sjekke om det er en bedre strømavtale for deg og ditt forbruk. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dere sier dere har sendt purringer på en regning som er betalt ?! Plutselig inkasso sak, dere er uærlige og lurer kundene deres! Vi er ikke første tilfelle av dette her!! Værste selskapet vi har hatt!!
Hei Vibeke! Det er leit å høre at du sitter igjen med denne følelsen. Vi forsøker ikke å være uærlige eller lure noen. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Har latt meg lure 2 ganger. Dette er en advarsel, hold dere unna NorgesEnergi. Sa opp for lenge siden fikk nettopp en regning til fra dem. Lureri heile veien. Ser at det dessverre er mange som blir lurt. Er veldig sint er det virkelig lov å drive business, der ideen er å lure og juge.
Hei Benjamin! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], slik at vi kan ta dette videre. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Byttet etter anbefaling og høye regninger leverandør etter 10 år med Norges Energi - trodde jeg hadde Spotpris, men synes allikevel jeg betalte så mye. Ble oppringt før det var gått en måned. De ville ha meg tilbake og sa at den leverandøren jeg hadde valgt var bare ute etter å lure meg. Jeg byttet tilbake, men oppdaget ved en tilfeldighet at NE hadde smelt på med ekstrapakke - sa det var en gave fordi de var så fornøyd med å få meg tilbake. Det var første måned - etterpå kostet det 108, - for noe jeg ikke hadde behov for! Oppdaget i samme slengen at de hadde gitt meg dyreste strøm i alle år. I stedet for å veilede meg -har et meget høyt forbruk - lot de meg fortsette i den tro at jeg gikk tilbake til billigste alternativ. Utrolig slue og kyniske. Slike selgere må man styre unna. Ha spørsmålene klar - de tar opp alt og kun slik kan man bevise hva som har blitt sagt. Jeg føler meg ført bak lyset og er det noe en kunde ikke liker, så er det at en selger har fått en til å virke naiv og dum. Stoler ikke på en k..... heretter!!
Hei Janne! Det er lei å høre du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi er veldig opptatte av at våre selgere skal utgi riktig informasjon. Vi ønsker gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
NorgesEnergi frister med avslag på varer man kjøper på Elkjøp. Selger på Elkjøp har ingen problem med å fortelle at dette er NE sin beste avtale og at de i tillegg har 100% fornøydhetsgaranti. Det de ikke forteller er at marginene i denne avtalen er så stor at de går i pluss uansett hva du velger å gjøre. Dum som jeg var stolte jeg på selger og tegnet avtale med 9 måneders bindingstid. Hadde gitt null stjerner om det var mulig.
Hei Andy! Det er leit å høre du er missfornøyd med avtalen og opplevelsen du hadde når du bestilte gjennom Elkjøp. Det stemmer at du får med fornøydhetsgaranti som kan benyttes etter 9 måneder dersom du har vært missfornøyd. Om ønskelig så kan vi også endre deg til en annen strømavtale som passer bedre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi sjekke hvilken avtale som er best for deg. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi
Prøver å si opp avtale i mange måneder nå!! Bor på annen adressen(med annen strømleverandør), men uansett får regninger fra NorgesEnergi! Ringte dem mange ganger, snakket med dem, de sier "alt er fikset for deg" men det er bare tull fordi jeg fortsetter å få regninger! Er hel desperat, aner ikke hvordan kan man stoppe abonnement hos dem 😭😫
Hei Lea! Det er leit å høre du har problemer med å si opp en strømavtale. Det skal ikke være noe problem for oss å avslutte strøm i ditt navn dersom du har flyttet. Strømmen blir etterfakturert så jeg er usikker på om det kan være en sluttfaktura du referer til. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.