NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp God sørvis fra sentralbord og kjappe svar på epost
Hei, og takk for omtalen. Vi sitter klare for å hjelpe deg om du skulle ha behov for det. Vi i NTE ønsker deg og dine en fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
God valuta for pengene og god kundebehandling. Kunne vært bedre på å sette større krav til Altibox som er deres samarbeidspartner på tv å bredbånd. For dårlig info ifht når skjermene går i svart pga av oppdateringer eller feil på nettverk spes mtp tvsignaler. For øvrig veldig godt fornøyd med bredbåndsignalet deres. Godt utvalg på produkter, men litt stive priser på enkelte pakker.
Hei Leif! Tusen takk for verdifull tilbakemelding. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive om dine opplevelser. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med bredbåndsignalet og produktutvalget vårt, og vi tar til oss kritikken om for lite og dårlig informasjon. Som du skriver er Altibox vår partner på TV- og internettjenester, og det er viktig for oss at det er noe vi kan være stolte av. Det er fint at du tok deg bryet med å gi beskjed om hva som ikke fungerer, for da får vi tatt tak i det og meldt videre. Ønsker deg en fin dag videre og god førjulstid. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har benyttet 2-3 andre selskap i løpet av de siste 6-7 årene, men glad jeg valgte NTE igjen. Sparte 1000 lapper i mnd på bytte.
Hei Kenneth, takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på. Kontakt oss om du skulle lure på noe. Ønsker deg en fin dag videre, Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Lett tilgjengelig. Hyggelig kundebetjening. Hjalp meg med å finne riktig avtale for meg. Fikk god avtale i september. Ikke hatt avtalen så lenge men veldig fornøyd så langt!
Hei Bente. Takk for gode ord, vi setter pris på at du tok tid av dagen din til å gi oss tilbakemelding. Det er fint å høre at du fikk hjelp til å finne en avtale som passer ditt forbruk. :-) Ta kontakt med oss om du lurer på noe. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Til å stole på. Har dårlige erfaringer fra flere andre selskaper.
Hei Wictor. Tusen takk for at du har brukt av tiden din til å gi oss en omtale. Vi har sett mange er opptatte av at selskapet de velger skal være til å stole på. NTE har fokus på å trygghet og ærlighet, og vi jobber for å være en pålitelig aktør. Vi ønsker gjerne å høre hva vi kan gjøre for å øke brukervennligheten, og oppfordrer deg til å sende oss en melding på Facebook messenger, Chat eller epost til [email protected], hvis du vil. Vennlig hilsen oss i NTE
Rimelig pris. Og du får nettleie og strømforbruk på en faktura
Hei Odd! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig omtale. Fint å høre at du er fornøyd med din pris og ordningen hvor vi gjennomfakturerer for nettselskapet. Mvh. oss i NTE
Viser ikke hva det koster i strøm og nettleie underveis i måneden verken i appen eller på Min Side på nettsiden. Dette får man først vite når regningen kommer. Da er hele meningen med appen og Mine Sider for min del ubrukelig. Ville bruke angreretten som er på 14 dager. Det var èn uke igjen av den, men fikk beskjed om at det kunne jeg ikke, fordi abonnementet nå er aktiv. Noe NTE selvfølgelig visste er tull. Etter argumenter ble avtalen annullert. Jeg opplevde også sure ansatte som overhodet ikke vet hva kundeservice er. Det gjorde at jeg umiddelbart skiftet strømleverandør. En medvirkende årsak var også at dere ikke har oversikt over kostnadene for strøm og nettleie underveis i måneden. Men heldigvis fant jeg en annen strømleverandør som har base et annet sted i landet og der ble jeg møtt med en kundeservice som er imøtekommende, blid og hyggelige. Dem gjør alt for at kundene skal bli ivaretatt. Her har NTE mye å lære. Styr unna folkens.
Hei Kristian :) Det er leit å høre at kundeservicen vi har gitt deg ikke har stått til forventningene. Vi har et stort fokus på å gi god kundeservice og at kundene våre skal være fornøyde, så vi setter pris på at du gir tilbakemelding, slik at vi kan lære av dette. Når det gjelder informasjon om strømkostnad i NTE-appen, så er dette noe vi ønsker å få lagt inn til kundene våre. Appen er under utvikling og det vil komme flere funksjoner der snart. Godt å høre at du fant en strømavtale som passer for deg. Du er hjertelig velkommen til oss som kunde ved en senere anledning. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice