Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har de senere årene benyttet flere av Polarkrafts (og tidligere Kraftinors) strømavtaler. Hadde ikke valgt idrettsstrøm dersom jeg ikke hadde tillit til leverandøren. Men idrettsstrøm-avtalen har fungert som forventet. Skulle strømmarkedet normalisere seg på et nivå vi er vant til, så går vi nok tilbake til Spot Mobil.
Billig fastpris for ett år om gangen,og de har en fin app som viser forbruket i dag og i fjor
Fast pris 5 år Vestland ,med topp service på telefon!
Prisen virker høy Høy fastpris og påslag i forhold til mange andre
Nytt konsept som resulterte I mye dyrere strøm. Dette er dårlig markedsføring av polar kraft og reklamerer med konkuransedyktige priser.
Ryddig og alltid rask tilbakemelding ved forespørsler
Er tilfreds med Polarkraft bortsett fra en ting nemlig at de har forlatt det jeg ble lovet at jeg skulle få papirutgaven uten tillegg og nu uten mitt samtykke bruker efaktura noe jeg ikke ønsker. Send heller faktura som tillegg på mail. Med vennlig hilsen Sevall S.
Hei, Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi kan gjøre endringer i forhold til fakturautsending. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf. 98702006 så skal vi se på mulighetene for å sende faktura på den måten du ønsker. Årsaken til at du har mottatt faktura som eFaktura har sammenheng med at bankene har innført ny eFaktura 2.0 ordning fra 01.05.2022, hvilket betyr at dersom du som kunde har en godkjenning i din nettbank på Ja takk til alle eFaktura, så vil det automatisk bli sendt eFaktura til deg. Ring oss gjerne så skal vi få sett på saken. Mvh Linda M. Engan, kundesjef Polar Kraft AS