Polar Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde en avtale der strømprisen ble satt den 01. I hver måned. Nå har jeg spotpris, fast avgift er skrudd opp og strømregningene er så ufattelig mye dyrere. At de endra fra flytende fast pris til spotpris følte jeg ikke at jeg fikk god nok informasjon om.
Plutselig har regningen 4-doblet seg! Dette hører ingensteds hjemme!
Hei, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, tlf. 98702006, eller pr. e-post: [email protected] så har vi en mulighet til å sjekke din faktura og se hva som er årsaken til at din faktura har blitt høyere. Det kan være mange årsaker til det, eks. høyere forbruk, høyere spotpris etc. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette så kontakt oss :) Mvh Polar Kraft AS v/Linda M. Engan, kundesjef
Etter mange år som fast kunde og fastprisavtale, evner dessverre ikke Polarkraft å følge opp med konkurransedyktige tilbud på ny oppdatert avtale. Derimot fordyres månedlige gebyrer betydelig, og tilbudet om ny fastprisavtale oppfattes noe tendensiøst
Alt for dyr strøm, og hat erfart dårlig kundeservice.
Hatt veldig bra dialog og de er gode på tilbakemelding fra meg som kunde
Det er uoversiktlig med timepris,pris for helg pris på natta vi tvinges til å ikke bruke strøm mellom 17-19 for da er det dyrest,
Hele strøm-Norge har gått av «skaftet» når strømprisen varierer med over 200% ilpa ett døgn. Dette er selvsagt ikke Polar Kraft sin feil, men som en del av galskapen må også de få pæs. Idioti satt i system.