Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fungert greit, men å øke fastpriser med 50% gjør at man selvsagt ser etter andre muligheter. At man MÅ velge et idrettslag å støtte er for meg merkelig
Fastprisavtalen fra juli 2020 og fram til i dag har vært bra i den tida vi er i. Kundeservicen har vært meget grei.
Ble byttet da kunder fulgte over, for en useriøs aktør her e det bare å bytte snarest!
Raske og informative svar på våre henvendelser via telefon og mail. Meget fornøyd. Anbefales.
Virker som man betaler mer dess mindre strøm man bruker - umulig å finne ut av avtalen ! Ikke eksisterende kundeservice.
Veldig vanskelig å skjønne deres idrettstrøm -avtale.Den blir kostbar til slutt!
Kunder med forvaltningsavtale får opp feil pris i appens boks "Strømpris i dag". Denne viser prisen fra forrige mnd, ikke prisen i dag slik det står i appen. Det er ingen plass i appen eller websider det informeres om denne feilen. Appen har også et felt for "Estimert kostnad til nå inkludert strømstøtte" denne regner ut summen med forrige mnd strømpris. Dette resulterer i at kunder blir lurt til å tro at strømmen koster noe helt annet enn den faktisk gjør. Eksempel fra desember viser at strømmen på regningen var dobbelt så dyr som det sto i appen, og forbruket tre ganger større enn estimert forbruk i app. Når jeg kontakter kundeservice sier de at det er kjent at appen viser feile kostnader og priser og at de jobber med å finne en løsning, men de har ikke informert noen av kundene om dette. Det har vært slik siden de fikk ny app for mange måneder siden.