Rauma Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler alle å styre unna Rauma Energi, og velge et seriøst selskap som holder seg for god til å bruke skitne triks som dette. Først et stykke ned i avtaleteksten står det at de kommer til å skifte til et dyrt abonnement med 8,44 øres påslag på spot en måned etter inngåelse. Det kommer ingen varsel overhodet. Denne informasjonen får du først når du en dag sjekker spesifikasjonen på fakturaen din, og ser at prisen har gått i været. Styr unna! Aldri mer Rauma Energi!
Hei, Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan gå gjennom saken sammen.
Har hatt Rauma i noen år. Lave priser og god kundeservice.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding om vårt selskap! God kundeservice er avgjørende for vårt omdømme. Vi har konkurransedyktige priser og opplever at stadig flere velger oss som sin kraftleverandør. Husk at alle kan velge den kraftleverandøren de selv ønsker, uansett hvor de bor i det flotte landet vårt:)
Jeg har hatt avtalen Spot Web siden høsten 2014. Spotprisen beregnes som gjennomsnittlig månedspris på Nordpool og er uten påslag av noen art. Utmerket produkt! I dag fikk jeg en selger fra Fjordkraft på døra. Han sa at han hadde en meget gunstig avtale til meg. Jeg ba om å få se avtalen, men det ville han ikke la meg få uten at jeg fortalte hvilket selskap jeg hadde avtale med. Jeg fortalte ham at det fikk han ikke vite. Han ble ganske pågående og nærmest forlangte å få vite hvem jeg hadde avtale med. Jeg gjentok at han ikke fikk vite det, og måtte bare lukke døra for å få avsluttet "dialogen". Etter å ha lest om Fjordkrafts forretningsmetoder på denne nettsiden, håper jeg bare at jeg ikke plutselig er blitt kunde der etter dette besøket.
Hei! Takk for god tilbakemelding, og at du er fornøyd kunde👍
Gikk fra Hafslund for flere år siden da de ikke kunne konkurrere med Rauma. Har siden vært der på fastpris. Bruker lite strøm på sommeren derfor fastpris. Meget hyggelige mennesker hos Rauma.
Hei og takk for hyggelig omtale, Edgar. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og at du ønsker å dele dette med andre. Vi opplever kundevekst, og flere melder tilbake på samme måte som du gjør.