Rauma Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Foretrekker lokal leverandør. Mest oversikt med samme leverandør av nett og strøm
Hei Harald! Tusen takk for din omtale av oss. Vi ser at stadig flere gir oss topp score, det setter vi selvfølgelig stor pris på. Igjen, tusen takk!
Lett å kontakte kundeservice, også pr. telefon. God og hyggelig service.
Hei Svein I! Tusen takk for at du tok deg tid til å rose oss som din kraftleverandør. Vi setter stor pris på at du er fornøyd! Vi oppplever at stadig flere gir oss skryt - vi opplever også at stadig flere kraftkunder velger oss, både fordi vi har konkurransedyktige priser og meget god kundeservice!
Dette er ikke bra for husholdninger med svært lavt forbruk.
Hei, takk for innspill. Fadtbeløpet blir det samme uansett forbruk. Men jo lavere forbruk jo høyere andel vil fastbeløpet utgjøre. Merk at vi har innført et lavt fastbeløp og at vi fortsatt er konkurransedyktige i markedet. Merk også at vi scorer meget godt på god kundeservice:)
Meget gode priser og lett å komme i kontakt med firmaet når det trengs. Så langt meget fornøyd.
Hei og tusen takk for meget hyggelig kommentar om oss. Det setter vi umåtelig stor pris på. Del gjerne din utmerkede kommentar med andre!
Du får det du betaler for. Ingen skjulte kostnader eller uanmeldte endringer. Strømmarkedet er styrt av onkel skrue og hans økonomiske svin og før det skjer noen radikale endringer så er Rauma å anbefale (forhåpentligvis etter det skjer også).
Hei og tusen takk for at du gir til kjenne at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør, Det setter vi stor pris på, Vi har fokus på å være troverdig og ærlige, kundene skal være fornøyd med oss som kraftleverandør:)
Rauma Energi et greit selskap og veldig fornøyd med gode avtaler og hyggelige ansatte
Hei, så hyggelig at du er fornøyd med oss. Vi jobber hardt hver dag for å være meget gode på kundeservice. Og at vi tilbyr gode og konkurransedyktige avtaler i markedet. Takk for din mening!:)
Jeg har ikke hatt noen problemer med Rauma Energi. Appen er litt klumsete å finne det jeg vil vite, kunne tenkt meg en vanlig meny, nå er det mange figurer som en må gjennom
Hei og takk for at du bekjentgjør dine synspunkter om oss. Vi har rutiner som varsler kundene når det nærmer seg avslutning av dagens avtale og hvilken avtale kunden legges over på. Appen er ikke tilfredsstillende i dag, vi foreslår Min side som et bedre alternativ og vi jobber med å få etablert en ny og langt bedre app. Gi oss litt tålmodighet så vil den komme på plass!