Saga Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt en utmerket avtale det siste året. Usikker på hva jeg får når denne avtalen opphører... men gjør et forsøk på forhandling..
Meget rimelig 1 års avtale. Prisen stiger etter 1 år men ikke mer enn at jeg fortsatt ønsker Saga energi videre. Det positive med Saga energi er at de har kun 1 spotpris avtale i motsetning til de fleste andre strømleverandører som har mange spotavtaler med ulik pris med samme strøm i kontakten. Jeg ønsker å bidra til mer seriøse aktører hvor man slutter med å lure kundene. Kunderservice på Saga energi er topp, telefon 1 minutts ventetid, epost blir besvart innen 1 døgn. App er oversiktelig og informasjonsrik.
Her blir du kasta ut selv om du betaler regningene. De mangler avtaler med leverandører, som gjør ting vanskelig og værre for kunden.Styr unna.
God pris og presis kommunikasjon sammenfatter mine erfaringer.
Vært kunde i 2,5 år da jeg fikk selger på døra som solgte inn en rimelig strømavtale som jg var helt ok fornøyd med. byttet over til fastprisavtale hos de på 275øre/kwh da strømmen var på det dyreste. I lengden Tapte jeg mye på denne avtalen også men gjorde det først og fremst da strømmarkedet var bananas og ville ha trygghet i strømregningen. Etter avtalen gikk ut ved nyttår ble jeg automatisk overført til en variabel strømavtale de kaller «LAVPRIS» som er langt fra å være nettopp det. Hadde håp om å spare penger fremover nå med ny og bedre strømavtale, men regning i januar var horribel! Selv med moderat forbruk i den kaldeste måneden i året. Åssen kan de kalle 229øre/kwh LAVPRIS når snittpris i januar har vært 115 øre. Så betaler det dobbelte med denne LAVPRIS avtalen.. SagaEnergi er ikke konkurransedyktig kraftleverandør lenger og det er synd men har vel vokst seg store nok til å miste noen 1000 kunder antar jeg. Faktum at de nå har utviklet en app vitner også om at de er i ferd med å gå bort fra det de sto for kun for et par år siden. Går nå over til Tibber med spotpris og 2 øre påslag denne mnd. GLEDER MEG!
Inngikk en avtale på 2,75 da strømprisene var på det høyeste, dette var før strømselskapene var lovpålagt å gi like god informasjon som de gjør nå. Jeg synes strømselskapene som har tjent seg styrtrike på behov som er en menneskerettighet når de yter en tjeneste skapt av fellesskapets naturressurser burde være litt mer imøtekommende med kundene sine. I tillegg har de ingen app, en rævva nettside, det er vanskelig å få *noe* info skriftlig annet enn det de er absolutt lovpålagt å gi. Alt i alt ekstremt lite kundevennlig.
Helt perfekt, leverer som avtalt pris uten reguleringer av avtalen.