SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lokket inn med gode tilbud men endte opp med høyeste strømmregningene ever. Fakturaene var ikke mulig å få greie på det ble tatt forskudd og etterskudd og noen tilbakebetalingene fra forrige gang. Helt umulig finne ut hvorfor regningene ble så mye høyere enn da vi hadde avtale ved et tradisjonell "høypris" leverandør før. Derfor tittel som "småskrift- og talltryllekunstnere" Er glad å ha byttet til noe annet, styr unna disse.
Betaler sykt mye hver mnd i strøm. Har aldri i mitt liv opplevd sånne priser hos andre leverandører.
Ble ringt av en flink selger i januar måned som som ville gi meg en ny avtale på strøm. Jeg hadde vært hos Fjordkraft nå i 3 år og har vært fornøyd med det, men er alltid åpen for å spare penger. Selger gjorde en god jobb og vi gikk gjennom min strømregning og fant ut at jeg ville spare penger på å bytte til dem gjennom litt prisgarantier OSV. Da så jeg ingen grunn til å bli hos Fjordkraft, så jeg byttet til Skandia. Har fått 2 strømregninger nå og begge har vært billigere enn før. Så langt er jeg fornøyd med prisen min og servicen jeg fikk av selger:)
En selger ringte meg for å prøve å få meg til å bytte. Han var ærlig om prisene og at det nok ikke var noe livsendrende besparelser å gjøre på strøm. Prøvde allikevel å komme med noen argumenter for hvorfor et bytte kunne være bra. Ble enig om å ringes noen dager senere slik at jeg kunne gjøre litt research. Da han ringte meg opp og vi gikk igjennom forbruket mitt så kom vi fram til at jeg kun ville spart et par kroner på å bytte til dem. Vil også gi ros til selgeren for å være upfront med top 3 garantien deres, garantier som jeg mener blir misbrukt til å få tilbud til å høres bedre ut en de er. Dette gjelder da kun fastprisen dere og vil bare bety noen få 100lapper i året, maks. Pga lengden på bindingstiden så ble jeg værende hos Norgesenergi som jeg så langt er fornøyd med. Denne samtalen var såpass god at jeg valgte å gi en tilbakemelding på det. Om alle var like hyggelig og like lite pågående så hadde jeg gjerne snakket med flere selgere. Så Kudos til i alle fall han ene i skandia energi, med det rare navnet jeg ikke husker hva var.
Är mycket nöjd med min spotpris avtale med Skandiaenergi. Har fått en lavare strömregning siden jag blev kunde hos de! Kundeservicen är väldig bra och alltid hjälpsam med de olika spörsmålene man kommer med. Har bara godt å si om Skandiaenergi!
Lover problemfritt kundeforhold, men klarer ikke følge opp. Ble lovet hjelp til å løse mitt problem, men hørte aldri noe fra dem. Useriøst.
Ble oppringt av en meget pågående selger fra SkandiaEnergi. Jeg fortalte at jeg var godt fornøyd med avtalen jeg hadde med min strømleverandør. Det ble en lang samtale, og jeg forsøkte høflig flere ganger å avslutte samtalen med å si et jeg ikke ønsket noen ny strømavtae. Han påstod at jeg vill spare mange penger på å bytte til SkandiaEnergi, og viste ikke mitt eget beste dersom jeg ikke gikk med på hans tilbud. Tilbudet var så bra, og jeg var utvalgt da ikke alle fikk et så bra tilbud på strøm. Hvis så var tilfelle, ba jeg han å sende tilbudet skriftlig på e-post, så kunne jeg sjekke om alle hans opplysninger var riktig. Han fortalte at tilbudet hadde angrefrist. Jeg risikerte ingen ting. For å kunne sende meg tilbudet, henviste han til et statlig regelverk om at jeg måtte oppgi personummer for å motta tilbudet. Det er klar indikasjon på at selgeren ville sette meg opp på en ny strømavtale med SkandiaEnergi. Da svarte jeg at nå er vår samtale slutt, og jeg la på.