SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lover problemfritt kundeforhold, men klarer ikke følge opp. Ble lovet hjelp til å løse mitt problem, men hørte aldri noe fra dem. Useriøst.
Ble oppringt av en meget pågående selger fra SkandiaEnergi. Jeg fortalte at jeg var godt fornøyd med avtalen jeg hadde med min strømleverandør. Det ble en lang samtale, og jeg forsøkte høflig flere ganger å avslutte samtalen med å si et jeg ikke ønsket noen ny strømavtae. Han påstod at jeg vill spare mange penger på å bytte til SkandiaEnergi, og viste ikke mitt eget beste dersom jeg ikke gikk med på hans tilbud. Tilbudet var så bra, og jeg var utvalgt da ikke alle fikk et så bra tilbud på strøm. Hvis så var tilfelle, ba jeg han å sende tilbudet skriftlig på e-post, så kunne jeg sjekke om alle hans opplysninger var riktig. Han fortalte at tilbudet hadde angrefrist. Jeg risikerte ingen ting. For å kunne sende meg tilbudet, henviste han til et statlig regelverk om at jeg måtte oppgi personummer for å motta tilbudet. Det er klar indikasjon på at selgeren ville sette meg opp på en ny strømavtale med SkandiaEnergi. Da svarte jeg at nå er vår samtale slutt, og jeg la på.
Akseptere tilbud av telefonselger etter at denne hevdet at det ikke var bindene oppsigelsestid. Senere har klagere hevdet at strømleverandøren opererer med 9 (ni!) måneder oppsigelsestid! Nå må myndighetene bli ferdig med nyliberalistisk kremmerpolitikk og sørge for regulering av pris på elektrisk energi.
Utrolig uoversiktlige fakturaer. De krever at du betaler en måneds strøm før måneden har vært. Senere får du justert beløpet til det du faktisk brukte, og det er en forferdelig uoversiktlig måte å gjøre det på. Føler meg lurt mht. Bindingstid og garantier. Styr langt unna SkandiaEnergi. Deilig å nå være ferdig med dem.
Rimelig strøm til en god pris. Masse fine fordeler og får alltid den hjelpen jeg trenger :)
Personlig mener jeg at skandia er desidert det beste selskapet mtp kundeservice og regningene selvfølgelig😄
Bor i borettslagleilighet og har jevn strømregning gjennom året og har bodd i over 10år. Ved bytte til Skandiaenergi ble plutselig strømregningen doblet. Ringte hvor de forklarte at det var antatt forbruk som de uten å informere besluttet å kreve inn på forskudd. Problemet var at det forbruket de hadde estimert og krevd forskuddsbetaling for var nesten det dobbelte av forventet forbruk som har vært stabilt i denne boligen de siste 10årene. Byttet umiddelbart til et annet selskap og sliter nå med å få tilbakebetalt differansen som de har trekt på forskudd. STYR LANGT UNNA!!
Hei Christian. Takk for din tilbakemelding. SkandiaEnergi har ikke forskuddstrekk, så det kan synes som at det her har oppstått en misforståelse. Det skal heller ikke være slik at du skal få et høyere estimert forbruk enn du har hatt tidligere. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi undersøke dette nærmere. Uansett så er det veldig leit at du har hatt denne opplevelsen og vi skulle gjerne hatt mer tid til å overbevise deg om at du hadde tatt et godt og trygt valg. Du er hjertelig velkommen tilbake! Hilsen Marit i SkandiaEnergi