SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger. Sier jeg ikke er interesser fordi jeg er fornøyd med dagens leverandør, og han legger på før jeg er ferdig med setningen! Kommer ikke til å bytte til dette selskapet om det skulle bli aktuelt å bytte en dag.
Veldig hyggelig kundebehandler hos dere. Informerte til neg som kunde på en god og ærlig måte. Noe som gjorde at jeg følte at jeg ble ivaretatt som kunde og følte at dere virkelig ønsket meg som kunde. Kommer til å anbefale dere til andre.
Føler at strømregningen økte fra første avtalemåned og jeg synes at jeg fanget med en bindingstid på 8 månedee
Bare Strømregning og ikke nettleie i samme regning og det var overhodet ikke nevnt under kundeintervju, så nå er man bundet til avtalen i 9 måneder. Helt på trynet!!
Hvorfor må jeg betale ekstra for grønn energi, når vi nå importerer kullkraft energi til en høy pris, dere kan ikke styre hvilken energi som går i de kablene, så lenge det er Acer som styrer dette. Jeg.vil ikke betale et øre mer enn 59 øre pr kw time.
Jeg ble oppringt av en selger som klarte å selge inn strømavtale til meg. Det som gjorde at jeg gikk inn på avtalen var at jeg når som helst kunne låse strømpris til maks 49 øre kW/t men det var et påslag på 1kr og noe pr dag. Jeg fikk denne spesialavtale. Pga jeg hadde vært med på en konkurranse. Da jeg så at strømmen var på vei oppover ringte jeg inn til kundeservice og ville låse strømprisen. Men det var ikke så lett, de hadde sine egene folk som bestemte når det var mest hensiktsmessig å gjøre det for oss kunder. Da jeg fortalte han at det var grunnen til at jeg byttet over til dem svarte han at han kunne fristille meg fra avtalen noe jeg ikke var interessert i. Jeg lurer bare på hvor useriøst et strømselskapet kan være. Håper på et ordentlig svar på hvorfor det er forskjell på det man blir lovet og det man får
svært hyggelig kundeservice, har levert hva dei lovet