Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SkandiaEnergi
3.8
345 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
345 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#9
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#9 av 88 strømselskaper
52%
Middels
52% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 345 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
158
20
12
15
140
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig informasjon, ingen informasjon om at man binder seg opp i 9 måneder

Omtale av  Olav

Ble oppringt av en selger som overtalte meg til å skifte til SkandiaEnergi. Jeg fant fort ut at dette gagnet meg dårlig og skiftet leverandør igjen (innen 14 dager!) Ble fort oppringt og informert at jeg vil få ett bruddgebyr siden jeg - ifølge selger - var informert om en bindingstid på 9 måneder. Dette avviste jeg og venter nå på tilbakemelding. Til alle andre - hold dere unna denne sleipe aktøren!

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:48

Hei Olav. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse i første omgang. I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Vi følger de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til ett hundre prosent. Så vi beklager om du ikke opplevde dette i denne saken. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen problem sålangt

Omtale av  Stina

Ser at det er mye negativ omtale, men jeg har ikke hatt noen problemer sålangt og alt stemmer på faktura. Har ingen grunn til ikke å anbefale de.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11:06

Hei Stina. Hyggelig at du kan anbefale oss og setter høyt på "verdi for pengene". Hilsen Espen, SkandiaEnergi

Sleip og hånlig selger

Omtale av  Tor M

Ble oppringt av en sleip selger som snakket dritt om min nåværende leverandør, kom med masse usannheter, og når jeg sa at jeg ikke trodde på han når han sa at det ville bli billigere lo han bare hånlig, sa "er det mulig", og la på. En sånn holdning ovenfor potensielle nye kunder sier sitt om deres behandling av de som faktisk har bitt på.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:48

Hei Tor M. Når du blir kunde hos oss skal du oppleve at det er enkelt og billig, og våre produkter tåler absolutt sammenlikning mot de andre selskapene i bransjen. Om du opplevde at vi snakket dårlig om din nåværende leverandør, så er det selvsagt ikke greit. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse. Vi bruker tilbakemedlinger som inneholder både ris og ros for å kunne bli bedre. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi

Dønn useriøst - Styr unna!

Omtale av  Eivind

Lokker med billig strøm og angrefrist på 6 mnd. Sier ikke et ord om at strømleveransene forskuddsfaktureres. Når jeg vil si opp abonnementet, hevder de at oppsigelsesfristen kun er 14 dager og at det gjelder en bindingstid på 9 måneder.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11:05

Hei Eivind. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter pris på både ris og ros. At vi lokker med billig strøm er vel bare en fordel for deg som kunde? Ingen vil vel betale for mye for noe alle bruker 365 dager i året? Vi opererer ikke med seks måneder angrefrist. Angrefrist er i henhold til Norsk Lov ved fjernsalg. Den er per dags dato: 14 - fjorten dager. Dette gjelder alle selskaper i bransjen og angrefristloven følger SkandiaEnergi til punkt og prikke. Om du har fått en avtaleperiode på ni måneder, så er dette noe vi skal ha informert deg om. Det er bare å ta kontakt med oss, så ordner vi opp om så ikke er tilfelle. Referer gjerne til denne saken på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi

Luringer

Omtale av  Meget-Misfornøyd

Kundeservice svarer kun på gode henvendelser. Alt annet blir ikke besvart.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:47

Hei Meget-Misfornøyd. Kundeservice svarer på alle henvendelser. Spørsmål, ris og ros er alltid velkommen. Mvh Espen SkandiaEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårligste kundeservicen på markedet uten tvil

Omtale av  S. S

Kundeservicen er noe av det dårligere jeg har vært borti. Opplyser om bruddgebyr, noe jeg ikke går med på. Avtaler så at dette gebyret ikke skal gjelde min avtale. Når jeg da får et bedre tilbud et annet sted og skifter, ringer dem meg opp og opplyser meg om at jeg nå vil få et gebyr. Dette går jeg ikke med på, og de sier at de skal se på saken og ringe meg opp. 1mnd senere sitter jeg med fakturaen i hånden. Rett og slett dårlig.

Lureri

Omtale av  Thomas

Ble lurt av selger. Fikk ikke informasjon om at det var bindingstid på avtalen. Etter at jeg kjeften dem ned på telefonen for at dem hadde lurt meg sendte de meg en sms noen dager senere og minnet meg på avtalen vi hadde.

SkandiaEnergi har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Har tilegnet profilen
SkandiaEnergi deltar på Bytt.no

SkandiaEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
SkandiaEnergi besvarer ikke omtaler

SkandiaEnergi har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
SkandiaEnergi henter ikke inn tilbakemeldinger

SkandiaEnergi benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR