SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ser at det er mye negativ omtale, men jeg har ikke hatt noen problemer sålangt og alt stemmer på faktura. Har ingen grunn til ikke å anbefale de.
Hei Stina. Hyggelig at du kan anbefale oss og setter høyt på "verdi for pengene". Hilsen Espen, SkandiaEnergi
Ble oppringt av en sleip selger som snakket dritt om min nåværende leverandør, kom med masse usannheter, og når jeg sa at jeg ikke trodde på han når han sa at det ville bli billigere lo han bare hånlig, sa "er det mulig", og la på. En sånn holdning ovenfor potensielle nye kunder sier sitt om deres behandling av de som faktisk har bitt på.
Hei Tor M. Når du blir kunde hos oss skal du oppleve at det er enkelt og billig, og våre produkter tåler absolutt sammenlikning mot de andre selskapene i bransjen. Om du opplevde at vi snakket dårlig om din nåværende leverandør, så er det selvsagt ikke greit. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse. Vi bruker tilbakemedlinger som inneholder både ris og ros for å kunne bli bedre. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi
Lokker med billig strøm og angrefrist på 6 mnd. Sier ikke et ord om at strømleveransene forskuddsfaktureres. Når jeg vil si opp abonnementet, hevder de at oppsigelsesfristen kun er 14 dager og at det gjelder en bindingstid på 9 måneder.
Hei Eivind. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter pris på både ris og ros. At vi lokker med billig strøm er vel bare en fordel for deg som kunde? Ingen vil vel betale for mye for noe alle bruker 365 dager i året? Vi opererer ikke med seks måneder angrefrist. Angrefrist er i henhold til Norsk Lov ved fjernsalg. Den er per dags dato: 14 - fjorten dager. Dette gjelder alle selskaper i bransjen og angrefristloven følger SkandiaEnergi til punkt og prikke. Om du har fått en avtaleperiode på ni måneder, så er dette noe vi skal ha informert deg om. Det er bare å ta kontakt med oss, så ordner vi opp om så ikke er tilfelle. Referer gjerne til denne saken på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Kundeservice svarer kun på gode henvendelser. Alt annet blir ikke besvart.
Hei Meget-Misfornøyd. Kundeservice svarer på alle henvendelser. Spørsmål, ris og ros er alltid velkommen. Mvh Espen SkandiaEnergi
Kundeservicen er noe av det dårligere jeg har vært borti. Opplyser om bruddgebyr, noe jeg ikke går med på. Avtaler så at dette gebyret ikke skal gjelde min avtale. Når jeg da får et bedre tilbud et annet sted og skifter, ringer dem meg opp og opplyser meg om at jeg nå vil få et gebyr. Dette går jeg ikke med på, og de sier at de skal se på saken og ringe meg opp. 1mnd senere sitter jeg med fakturaen i hånden. Rett og slett dårlig.
Ble lurt av selger. Fikk ikke informasjon om at det var bindingstid på avtalen. Etter at jeg kjeften dem ned på telefonen for at dem hadde lurt meg sendte de meg en sms noen dager senere og minnet meg på avtalen vi hadde.
Dårlig service og veldig useriøse. Må ikke finne på bytte til de.