SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lokker med billig strøm og angrefrist på 6 mnd. Sier ikke et ord om at strømleveransene forskuddsfaktureres. Når jeg vil si opp abonnementet, hevder de at oppsigelsesfristen kun er 14 dager og at det gjelder en bindingstid på 9 måneder.
Hei Eivind. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter pris på både ris og ros. At vi lokker med billig strøm er vel bare en fordel for deg som kunde? Ingen vil vel betale for mye for noe alle bruker 365 dager i året? Vi opererer ikke med seks måneder angrefrist. Angrefrist er i henhold til Norsk Lov ved fjernsalg. Den er per dags dato: 14 - fjorten dager. Dette gjelder alle selskaper i bransjen og angrefristloven følger SkandiaEnergi til punkt og prikke. Om du har fått en avtaleperiode på ni måneder, så er dette noe vi skal ha informert deg om. Det er bare å ta kontakt med oss, så ordner vi opp om så ikke er tilfelle. Referer gjerne til denne saken på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Kundeservice svarer kun på gode henvendelser. Alt annet blir ikke besvart.
Hei Meget-Misfornøyd. Kundeservice svarer på alle henvendelser. Spørsmål, ris og ros er alltid velkommen. Mvh Espen SkandiaEnergi
Kundeservicen er noe av det dårligere jeg har vært borti. Opplyser om bruddgebyr, noe jeg ikke går med på. Avtaler så at dette gebyret ikke skal gjelde min avtale. Når jeg da får et bedre tilbud et annet sted og skifter, ringer dem meg opp og opplyser meg om at jeg nå vil få et gebyr. Dette går jeg ikke med på, og de sier at de skal se på saken og ringe meg opp. 1mnd senere sitter jeg med fakturaen i hånden. Rett og slett dårlig.
Ble lurt av selger. Fikk ikke informasjon om at det var bindingstid på avtalen. Etter at jeg kjeften dem ned på telefonen for at dem hadde lurt meg sendte de meg en sms noen dager senere og minnet meg på avtalen vi hadde.
Dårlig service og veldig useriøse. Må ikke finne på bytte til de.
Ble oppringt av Skandiaenergi av en veldig fremoverlent selger. Siden jeg hadde bindingstid med Fortum ble vi enige om å starte avtalen et stykke frem i tid. Det ble ikke gjort og jeg fikk regning for avtalebrudd fra Fortum. Jeg ble da såpass irritert at jeg signerte opp med en annen leverandør. Resultat var at jeg ble oppringt av Skandiaenergi som sa enten kommer du tilbake ellers blir det gebyr for vi har 9 mnd binding. Jeg fikk ikke dette tilsendt, jeg fattet heller ikke hvordan jeg kunne bryte noe som ikke engang var startet opp? Uansett hold dere vekke fra denne useriøse leverandøren.