SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De ringer hjem til deg og tilbyr en lukrativ avtale - tror du. Så venter de til godt etter at angrefristen har gått ut før de flytter strømmen over fra din gamle leverandør, så når du forstår at du har en dårlig avtale, så har fristen gått ut til å angre. Javel, så får du gebyr på nesten 500,- men så tar de nesten 800,- for tre dagers strømforbruk på toppen av det! Så sender de betalingspåminnelse for en regning som du aldri har fått, og når du går inn for å få se detaljene på fakturaen, så får du error! Det kostet meg 1300,- kr å la meg lure - ikke gjør som meg!
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi synes det er svært leit å se at du har en dårlig erfaring med oss. Vi tar din tilbakemelding med oss i arbeidet med å bli enda tydeligere i inngåelse av avtale med deg som ny kunde. Ved tegning av strømavtale med oss vil man få en skriftlig avtale som må aksepteres med SMS bekreftelse fra deg som kunde. I avtalen står det forklart hva avtalen vår inneholder samt informasjon om avtaletid samt gebyr for bruddgebyr. Vi er forpliktet som strømleverandør til å forholde oss til det norske regelverket med 14 dagers angrerett for deg som forbruker som tegner strømavtale, det betyr at oppstart vil skje 14 dager etter avtaleinngåelse. Dersom man velger å være kunde i en kort periode vil man bli fakturert for forbruket for de dager man har vært kunde samt bruddgebyr for avtaleperiode ihht avtale. Våre avtaler er spot pris avtaler, spotprisen følger svingningene i markedet og gir den lav strømpris over tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med spørsmål, og du kan få tilsendt din faktura på nytt per epost/post dersom du opplever å få feilmelding der du åpner din faktura. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Veldig fornøyd med alle service, alltid utmerket service når du ringer
Hei Terje, Tusen takk for at du har gitt oss din omtale! Din gode tilbakemelding viser at vi gjør mye riktig i vår kundeservice, og det skal vi fortsette å levere til deg som kunde! Jeg bringer din positive omtale tilbake til kundeservice teamet vårt :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Veldig fornøyd med min kundebehandler og med servicen jeg har fått derfra.
Hei Ronny, Tusen takk for din omtale av SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere jobber hver dag for at du som kunde skal få gode svar på alt du som kunde har spørsmål om. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16, telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Fikk en nøye og utførlig forklaring på varen som skulle selges. Gav meg god mulighet for å komme med spørsmål.
Hei Kjell, Tusen takk for din omtale av oss. Vi synes strøm skal være enkelt for kundene våre - ingen lokketilbud, bare lave priser:) Våre selgere jobber hele tiden med å levere god og tydelig informasjon om våre strømavtaler i samtale med deg som kunde. Vi tar din tilbakemelding med til vårt gode salgsteam! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Ble lovet billigere pris men etter å ha byttet til de så er jeg fakturert for nesten det dobbelte som tidligere.
Hei Nilenna, Takk for din omtale av oss! Det er leit å se at vi ikke har levert på din forventning til billigere pris ved bytte til oss i SkandiaEnergi. Dette tar vi til oss i arbeidet med å være tydelige på hvilken pris vi leverer til deg som kunde. Nå i høst og vinter har markedsprisen på strøm vært høy over lengre perioder, og vi er flere som deg som har fått en svært høy faktura. Vi i SkandiaEnergi, som andre strømleverandører i Norge, kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen NordPool hvor strømprisene fastsettes. Som din strømleverandør kan vi dessverre ikke påvirke dette. Som kunde hos oss får du en gunstig spot avtale som følger markedsprisen med et lavt månedlig fastbeløp og lav kWh pris. Dette er avtaleformen som Forbrukerrådet har anbefalt for deg som forbruker de siste 15 årene. I tillegg er det flere tiltak man selv kan gjøre for å redusere strømforbruket, her har vi gode tips vi deler med deg som kunde i våre nyhetsbrev og på nettsiden:) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
har ikke fått strømregning for desember og januar. De skylder på at jeg har vært på og av har byttet noen ganger. Forsøker jo å finne en rimelig strømleverandør
Hei Olav, Takk for din tilbakemelding til oss! Når det gjelder faktura for strømforbruket sendes dette påfølgende måned etterskuddsvis til deg som kunde. Desember faktura ble sendt ut i januar måned, og januar fakturaen er på vei til deg som kunde nå i midten av februar. Dersom du har vært kunde hos flere leverandører i løpet av en måned vil du i tilfelle få faktura fra flere strømleverandører, men kun for den periode du har vært aktiv. Ta kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan hjelpe deg med dine strømfaktura. Vi kan nås på telefon 38 70 16 16 og [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Dette var et tilbud jeg fant i høst, og som vi bandt os til. Hadde prisen godt ned, hadde vi tapt, nå ser det ut til at vi sparer mye.
Hei Bjørn, Tusen takk for din gode omtale av oss! Så godt å se at du har fått godt utbytte av vår Pristak tjeneste! Flere kunder som deg som valgte å akseptere tilbudet som ble sendt ut, har fått en svært fordelaktig pris i desember og januar :) Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg som kunde fremover! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)