Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med min nye strømavtale, da jeg har full oversikt over mitt strømforbruk og det ikke er noen skjulte kostnader
Hei Marie Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi streber for å gi våre kunder best mulig kundeservice og tilbud. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med oss og våre tjenester! Ønsker deg en god sommer :D Med vennlig hilsen Jamil Talkmore Strøm
Blir oppringt med melding om at jeg "ikke har aktivert en kundefordel som allerede mobilkunde hos Talkmore". Dette gjelder da Talkmore tydeligvis skulle ha et samarbeid med min leverandør av strøm, og gir inntrykk av at det ikke handler om å bytte strømleverandør. Ren løgn. Strømtilbudet er for øvrig rangert nummer 53 på elskling.no. Nå byttes nok derimot mobilleverandør
Hei Øyvind, Vi må bare beklage at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi jobber mye med kompetanseutvikling til våre ansatte slik at våre kunder kan være sikker på at de møter en profesjonell og hyggelig selger når de blir oppringt. Når det kommer til elskling.no blir kampanjetilbud tatt med. Dette er avtaler som enten har binding, spesielle villkår eller en kort varighet hvor kundene deretter blir flyttet over på en dyrere strømavtale. På bakgrunn av dette ligger vi lenger ned på listen. Vi har kun èn avtale, hvor vi følger løpende priser fra Nord Pool time for time, uten påslag. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. På den måten kan kundene våre være sikkret på at de aldri vil bli overført på en dyrere strømavtale. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg fornøyd og rette opp i dette. Med vennlig hilsen, Kristina Talkmore Strøm
Har så vidt skrudd på noe annet en det som er mest nødvendig, og i mai har jeg fått nesten mer enn det jeg fikk i desember, og januar.
Hei Dan, Vi følger løpende priser fra Nord Pool time for time, uten påslag. Det eneste som kommer i tillegg til forbruket er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. Det er helt riktig at mai prisene har vært dyrere enn desember og januar. Dette er grunnet at vi har hatt den kaldeste mai måneden på nesten 10 år. Dette har også vært mye i media, da det har gjeldt hele Norge. Nå går vi heldigvis mot varmere vær, og lavere priser. Du kan også sjekke prisene på Nord Pool selv, da dette ligger offentlig for alle, uten moms. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen, Kristina Talkmore Strøm
Ble oppringt og informert om at strømavtale jeg hadde var med påslag og masse ekstra utgifter, og at jeg vil spare så masse på å bytte til dem. Poenger er at det stemmer ikke og da jeg fortalte det ble telefonsamtale avsluttet bra raskt. Når jeg sjekket strømmen fra talkmore på elskling.no så jeg at her jeg bor (oslo) så kom de på 58 plass i best pris. Styr unna.
Hei Kari, Dette var leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig ikke en slik opplevelse mot våre kunder. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan gjøre alt for å rette opp i dette inntrykket. Når det kommer til elskling.no blir kampanjetilbud tatt med. Dette er avtaler som enten har binding, spesielle villkår eller en kort varighet hvor kundene deretter blir flyttet over på en dyrere strømavtale. På bakgrunn av dette ligger vi lenger ned på listen. Vi har kun èn avtale, hvor vi følger løpende priser fra Nord Pool time for time, uten påslag. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. På den måten kan kundene våre være sikkret på at de aldri vil bli overført på en dyrere strømavtale. Med vennlig hilsen, Kristina Talkmore Strøm
Fikk nettopp min første strømregning fra Talkmore, ble helt sjokkert over prisen. Det er over det dobbelte av det jeg betalt hos min forrige strømleverandør. Så jeg har allerede sagt opp min avtale.
Hei Kenneth Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd med vår avtale. Vi har sendt deg besvarelse på e-posten du sendte til oss og forklarte årsaken til at din første faktura er høyere enn vanlig. I ditt tilfelle har nettleie fra siste periode hos gamle leverandør blir overført til første faktura fra oss. Du har derfor blitt belastet for nettleie i april og mai. Da vi følger Nordiske strømbørsen Nordpool time for time, følger vi samme priser som andre leverandører i Norge. Vi skiller oss ut ved at vi ikke legger til påslag på toppen av innkjøpsprisen. Samtidig har vi ikke skjulte kostnader. Beklageligvis, har det vært rekordhøye priser for strøm i mai. Dersom det skulle være noe mer må du gjerne kontakte oss via 915 09 915 eller Chat på talkmore.no/strom. Du kan også besvare oss via din henvendelse fra tidligere. Med vennlig hilsen, Jamil Talkmore Strøm
Det var enkelt å bytte til Talkmore Strøm, og hver måned kommer en billigere strømregning enn tidligere. Vervekampanjen motiverer meg til å anbefale selskapet til alle mine venner. Stor fordel at jeg kan logge meg inn på Talkmore Strøm og følge med på mitt eget strømforbruk, jeg har blitt mye mer bevisst på å spare strøm.
Hei Inga Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi streber for å gi våre kunder best mulig kundeservice og tilbud. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med oss og våre tjenester! Ønsker deg en god sommer :D Med vennlig hilsen Jamil Talkmore Strøm
Hyggelige kundebehandlere. God og rask service. God og oversiktlig informasjon. Kort ventetid hos kundeservice. Fikk hjelp til det jeg trengte. Har nylig byttet til Talkmore mobil og strøm. Kjempefornøyd så langt
Hei! Tusen takk for en super omtale! Vi er glade for at du er fornøyd med service og produkt. Vårt mål er å gi den beste kundeopplevelsen. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Vi alle ønsker deg en strålende dag! Hilsen Tiril