Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde siden midten av desember. Har to målere, og dette var visst litt vanskelig... Har solceller på taket og har ennå ikke funnet ut om vi får betalt for overskuddsstrøm. Er visst ingen på kundeservice som vet. Ingenting i appen om solceller heller. Må vi bytte strømselskap igjen...?
Hei Øivind, Dette var kjedelig å høre, at du ikke har fått svar på spørsmålet ditt. Vi kjøper selvfølgelig overskuddstrømmen du bruker hos oss, dette skjer automatisk for deg og vil vises på fakturaen. Dette er ikke noe du vil kunne se i appen dessverre. Vi håper til å få dette til i fremtiden. Du kan også lese mer om plusskunde på vår nettside: https://talkmore.no/strom/kundesenter/plusskunde/kom-i-gang#kjopestrom_plusskunde Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail om det skulle være noe annet. Vi har kort svartid, og er mer enn gjerne behjelpelig med hva enn det måtte være. Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Alltid blid og hyggelig mennesker i andre enden . Med forståelse og empati blir man behandlet med respekt . De strekker seg langt for og ordne opp i saken 🥰🥰
Hei Gro, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Veldig fornøyd, appen er oversiktlig og lett å bruke.
Hei Lv, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med appen og oversikten :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Jeg mer enn halverte strømregningen min etter jeg byttet fra fjordkraft!
Hei Julio, Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Både dagens og morgendagens priser falt ut av appen. Dette er det definitivt viktigste med hele appen og står for 95% dårlig stemning. Skulle også bli kontaktet av noen på Talkmore Strøm, men hørte aldri noe. Overhode ingen god start pået nytt kundeforhold!
Heisann Sturla! Dette var kjedelig å høre, og vi beklager for ulempen dette medførte. Det var grunnet manglende data, men problemet ble fikset fortløpende samme dag slik at man på en god måte får fulgt med i appen :-) Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail om det skulle være noe annet. Vi har kort svartid, og er mer enn gjerne behjelpelig med hva enn det måtte være. Ha en super tirsdag! Hilsen Kristina
Hyggelig kundeservice, grei og oversiktlig avtale, ikke noe skjulte avgifter og appendiks deres er veldig oversiktlig.. Kan anbefale
Hei Karin, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Veldig hyggelig telefon samtale. Hun jeg snakket med kunne sine saker. Et pluss var at jeg ikke måtte vente på og komme gjennom på telefon.
Hei Trond, Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Husk at vi også har verving. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil