Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telefonoperatøren, er en dyktig ansatt som strekker seg å gir det lille ekstra for kunder. Vedkommende er imøtekommende for spørsmål, som er ikke innenfor ens fagfelt. Alikavell gjør en innsatts for å tilfredsstille mine spørsmål som kunde. Dette er er da en dyktig mann som fortjener oppriktig anerkjennelse.
Hei, Sindre! Så fint at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med oss! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemeding på dette. Takk! Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Didrik.
Bruker du lite strøm så er dette ein dårlig avtale.. Men alt er bedre enn Fjordkraft da..
Hei, Ronny! Kostnaden du nevner her er vår egen fastpris som dekker kostnadene våre. Dette er blant annet el-sertifikater. Vi har ingen form for påslag på selve strømbruken, som mange andre selskaper har. Du betaler 49,- i fastpris + eget forbruk, uten noen form for ekstra kostnader hos oss :) Ha en fin dag og en super sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Veldig fornøyd med talkmore strøm, merket at det ble mindre strømutgifter etter å ha byttet fra en annen leverandør. Selv i en vanskelig situasjon hvor du gruer deg til å måtte ringe, så blir du møtt med forståelse og hjelpen du trenger
Hei Susanne! Så utrolig kjekt å høre at strømutgiftene dine har blitt mindre. Vi ønsker alltid å levere løpende priser fra børsen, uten noen ekstra kostnad oppå strømprisen. Vi setter stor pris på hyggelig omtale :-) Ha en super sommer! Vennlig hilsen Kristina
Har kjørt igjennom bestilling på nett 2 dager på rad uten at det virker. Mailen med bekreftet bestilling dukker aldri opp selv om det står at den skal være sendt. Kontaktet kundeservice og der fant de meg ikke som strømkunde eller som bestiller. Fikk tilbud om å legge inn bestilling på chat, men der ville de ha fødselsnummeret mitt. Det oppgir jeg ikke på chat. Strømavtalen virker jo grei den, men hvis det skal være så vanskelig å bli kunde, så finner jeg meg en annen leverandør.
Er så fornøyd at jeg har ikke ord så jeg anbefaler å gå over til Talkmore Strøm.
Hei, Bjørn! Utrolig gøy å høre at du er så godt fornøyd hos oss! Det setter vi veldig stor pris på at du tar deg tiden til å fortelle oss! Ønsker deg en fin dag og perfekt sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Ikke fornøgd, skifter selskap om 1 uke om jeg ikke får hjelp av noen som vet hva dem driver med, får ikke oversikt over strømforbruket mitt i appen per dag/time. Får kun engang i mnd. Dem lyger og sier eg har gamle typen strømmåler. Men huset er helt nytt. innflytta mars 2022. Har fått beskjed 3 ganga no om at teknisk skal fikse det osv. men det skjer ingen forandring. Har no ventet 3.mnd.
Hei, Stig! Det er absolutt ikke ønskelig at dette har tatt så lang tid. Det må vi beklage på det sterkeste. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se hva vi klarer å finne ut av. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
samboeeren min som ikke engang betaler for strømmen i huset . strømavtalen står på meg . som spurte to ganger om at dette handlet om å bytte strømlevrandør. der hun fikk svaret at , nei det var ikke det dette handlet om . og ikke nok med det så kan hun heller ikke si ja på mine vegne . men dere i talkmore har skrevet opp meg som ny strømkunde ,uten å spørre meg. i tilegg er det ikke noe billigere enn andre . samt at selger lyver direkte .samt ikke følger forbrukerrettighetene . da de har skrevet opp noe jeg aldri har blitt spørt om . samt at de kan tilby en langvarig avtale med billig strøm . billigeste sa de også fordi de sammarbeidet med sandnes kommune . for det første har ikke sagt ja til å bytte noe som helst , nærmere tvert imot sa jeg nei sist gang de spurte . fordi jeg er fornøyd med avtalen min med gubrandsdal energi . dette er ulovlig ,å bytte strømlevrandøren til folk . uten å spørre . og om det ikke blir avsluttet omgående . så skal forbrukerombudet kontaktes . og viss ikke det virker skal det juridiske midler innsettes. skjerp dere . dette er ikke greit . selgerene deres ,lyver ,og gjør ulovligheter . og på bakgrunn av løgn , de sa at samboeren min ikke skulle bytte strømlevrandør .men at det var for bedre oversikt på strømavtalen . hun har ikke sagt ja , jeg har ikke sagt ja . Har vært en fornøyd mobilkunde i nesten 4,5 år . men vurderer sterkt å bytte da det også her oppsto problemer med ting de lovet som ikke var sant. jeg krever at de ordner slik jeg får min gamle strøm avtale igjen . og også at de selgerene som direkte lyver til folk , som får folk til å gjøre avtaler som de ikke juridisk kan gjøre . å samboeren min ga dem nr mitt .så de skulle snakke med meg først ,fordi hun ikke ville gjøre en avgjørelse uten meg .så har de isteden skrevet en avtale .UTEN Å ENGANG RINGE Å SPØRRE MEG ...... har ikke sagt ja til noe av dette . hva i alle dager er det som gir dere lov til å starte ting uten noen som helst tilatelse .basert på løgner . uten at dere har informert om prisene på tilbudet. uten at dere i det hele tatt har fortalt noe som helst . det er rent lureri .og heller ikke en gyldig avtale . her må dere rydde opp!! å det brennkvikt !!!!
Hei, Øystein! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.