Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd Kundeservice Svar spørsmål Alt er bra
Hei Semhar! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker alltid at våre kunder skal oppleve den beste service opplevelsen :) Ha en fin kveld! Og god jul! Hilsen Kristina
Ble oppringt av Talkmore. Jeg ble lovet både gull og grønne skoger. Selgeren la både fram et estimat på hva jeg kunne spare hver måned og kom med uttalelser om at han kunne tilby en avtale som ville spare meg for betraktelig mye penger, uten å vite hvilken avtale jeg hadde fra før. Han var kun opptatt av å fortelle at strømprisen var uten påslag. I en bisetning ble det nevnt at det kun betales for forbruk, nettleie og myndighetsbestemt fastbeløp. Jepp, myndighetene har bestemt at Talkmore MÅ ta et fastbeløp på 49 kroner pr måned. Mulig jeg ikke har fått med meg denne endringen eller så er hele påstanden et kynisk forsøk på å lure folk. Når jeg la fram min avtale jeg har i dag, ble konklusjonen at Talkmores avtale er dyrere enn den jeg har i dag. Så da ble samtalen raskt avsluttet. Det som provoserer meg mest, er måten de går fram. De selger inn sin avtale og påstår at man skal spare betraktelig mye penger, uten å sammenlikne med den strømavtalen man faktisk har fra før.
Hei Anders! Vi beklager veldig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Her har selger gitt deg feil opplysninger. For det første kan vi ikke garantere at avtalen vår er billigere enn den du har for øyeblikket dersom du ikke har gitt noe opplysning til selger om din nåværende avtale. Det vi imidlertid kan garantere er en fast avtale som holder seg lav, da vi aldri har lokketilbud der prisene endrer seg og totalt sett blir dyrere – og det er her du kan spare penger over tid. For å si det slik: Vi tjener ingen penger på strømmen du bruker og har en fast sum på kr 49,- som tillater at vi kan levere strøm. Hvis du har en billigere avtale enn dette er sjansen stor for at du kan oppleve å plutselig få en unødvendig dyr strømregning og/eller sitte fast i en bindingstid. For det andre er det upresist å si at månedsbeløpet på 49,- er pålagt fra myndighetene. Det som er riktig, er at vi er pålagt av myndighetene å kjøpe såkalte elsertifikater for kunden, og det er blant annet dette de 49,- skal dekke. I tillegg skal disse 49,- dekke alt vi har av kostnader knyttet til våre strømleveranser, som f.eks. systemer, administrative kostander og ikke minst kundeservice som bidrar til at vi kan yte og levere best mulig. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre og håper at du vil vurdere å bli kunde hos oss ved en senere anledning! Vennlig hilsen Pernille i Talkmore Strøm.
Brukte Fjordkraft før fikk 3000 -4000 kr i april og så byttet til TalkMore, kom først regning...overaskende lav i forhold til Fjordkraft. Ventet til vinter,fikk regning for november...overasket, smilte og kunne puste ut:) anbefaler:) kan tenke meg noen app, noe bedre mer oversiktlig enn det TalkMore tilbyr nå men det kan jeg leve med.
Hei Andreas! Så hyggelig å høre. Vi setter stor pris på så koselig omtale. Heldigvis trenger du ikke vente så lenge på app, da den er under utvikling og vil bli lansert om ikke så lenge :) Ha en super dag! Hilsen Kristina
For noen par øres påslag, byttet jeg bort et silkefint og strømlinjeformet opplegg fra Kvam Kraftverk og Fjordkraft. Der kunne jeg gå inn og få se mitt forbruk time for time, dag for dag. Talkmore har klart å rote det skikkelig til. Jeg får nå bare en faktura med et månedsforbruk og en snittpris per kWh. Men om det er hytten eller boligen det gjelder, står det ingenting om. All historikk er utilgjengelig. Dette abonnementet blir kortvarig!
Hei Knut! Så leit å høre at du føler det slik. Vi sender faktura med forbruk og pris på lik linje som alle andre. Vi har en egen Min Side hvor man kan logge seg inn og se priser/forbruk time for time, dag for dag, måneder og år. Oppe i høyre hjørne av din faktura står det hvilken adresse fakturaen gjelder for, samt målernummer :) Vi jobber også med en app, som snart vil bli lansert. Håper du får en fin dag videre! Hilsen Kristina
de kommer med uriktige opplysninger. Påstår at de er billigere enn xxxxxxxxx hvilket ikke stemmer.
Hei Pedro! Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse. Strømavtalen vår har løpende pris fra børsen, uten påslag, skjulte kostnader eller tilleggstjenester. Vi har heller ingen binding, da vi ønsker å holde det enkelt og ærlig. Vi har også verving hvor man kan verve venner/familie og få 500,- avslag på strømforbruket sitt :) Du er hjertlig velkommen til å kontakte oss på telefon, chat eller mail slik at vi kan rette opp i inntrykket. Håper du får en fin dag! Hilsen Kristina
Er strålende fornøyd på alle måter, anbefales varmt.
Hei Kristin :) Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi veldig stor pris på. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet med deg. Håper du får en nydelig kveld! Hilsen Kristina
Talkmore ringer til potensielle strømkunder og viser til et samarbeid med ett nettselskap. En kraftkunde ble oppringt og ble lovt gunstig strømavtale fordi Talkmore hadde samarbeid med nettselskapet der vedkommende bodde. Ved kontakt til nettselskapet medfører ikke dette riktighet! Telefonsamtalen skal ha vært tatt opp av Talkmore. Jeg vil advare andre som blir oppringt om dette. Forbrukertilsynet er varslet om saken.
Hei Lars, Vi beklager at du har hatt en uheldig samtale med en av våre selgere. Vår avtale følger løpende priser fra børsen, uten skjulte kostnader, uten binding og uten påslag. Kun et fast, lavt månedsbeløp på 49,- kommer i tillegg til selve forbruket. Vi tilbyr kun èn avtale, slik at kundene våre alltid kan være sikker på at de aldri blir flyttet over på noe dyrere. Når det kommer til nettselskap, så samarbeider vi med de største i landet, som dekker en stor prosent del. Vi har selvfølgelig opptak av samtalen, da vi alltid ønsker å forbedre oss. Du er hjertlig velkommen til å ringe vårt kundesenter, så finner vi en løsning på dette. Håper du får en fin kveld videre :) Vennlig hilsen Kristina