Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen skjulte kostnader og veldig god service enkelt og få kontakt og god app for og ha god oversikt👌👏
Hei Hans :) Så kjekt å høre at du er fornøyd med både avtale og app! Vi ønsker alltid å gjøre det vi kan for at våre kunder skal være fornøyd! Ha en super helg! Hilsen Kristina
Både jeg og mannen har vert mobil kunder hos dere i mange år . Bestilte strøm og det har vi spart på , men hvorfor får ikke vi rabatt på å ha to mobiler og strøm ? Det burde vi fått .
Hei, Grethe! Forstår. Per nå har vi ingen bonus eller rabatt-ordninger om man er kunde på flere plattformer. Dette er selvfølgelig noe vi tenker på, da vi alltid prøver å utbedre produktene våre til å gjøre de mer attraktive og gjøre kundene våre så fornøyd som mulig. Vi får se hva som skjer i fremtiden! Takk for god tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Didrik
Talkmore er en god strøm og telelevrandør. Jeg har Talkmore tlf. Nett og 4 strømabonomang og må si jeg er veldig fornøyd og har vervet flere kunder som også er veldig fornøyde. Så, ja velg Talkmore
Heisann, Werner! Så gøy at du har valgt oss på flere plattformer, både strøm og mobil! At du i tillegg benytter deg av verve-mulighetene hos oss gjør det enda bedre. Tusen takk! Ønsker deg og dine en perfekt dag! Hilsen Didrik.
Ingen skjulte avgifter, meget god service. Svarer med en gang.
Hei, Hans! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på at du tar deg tiden til. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Didrik.
Jeg har vært kunde hos Talkmore strøm i et år og har vært svært fornøyd - dvs. helt til jeg forsøkte å si opp. Jeg fikk oppgitt feil e-postadresse av kundeservice og oppsigelsen ble derfor ikke registrert. Forsøker å få rettet dette opp - men kundeservice påstår at jeg aldri har ringt dem eller sendt e-post - til tross for at jeg har sendt dokumentasjon på dette samt at de har tatt opptak av samtalen. Når jeg forsøker å si opp avtalen for 5. gang får jeg beskjed om at det tar to dager før oppsigelsen skal trå i kraft. Når jeg påpeker at det under vilkår for avtale står at kunden har rett til oppsigelse med umiddelbar virkning så påstår kundeservice at dette ikke stemmer - til tross for at jeg leser opp direkte fra nettsidene deres. Jeg opplever at Talkmore har gjort flere feil i flere omganger - men er likvel ikke villige til å rette opp i dette. Den svært dårlige kundeservicen gjør at jeg ikke kommer til å velge Talkmore strøm i fremtiden og jeg kommer definitivt til å si opp telefonabonnementet mitt også.
Hei, Gunnhild! Her må vi absolutt beklage, og legge oss helt flate for det du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi gjør det vi kan for at noe lignende ikke skal skje igjen. Man skal alltid føle at man får best mulig hjelp når man er i kontakt med oss. Vi har tatt kontakt med deg per E-post, og gjort det vi kan for å gjøre bot på det du opplevde av feil. Håper dette kan rette opp noe av skaden og at det er mulighet for at du velger å fortsette ditt kundeforhold hos oss. Beklager igjen. Vennlig hilsen Didrik.
Med Strøm hos Talkmore er at man alltid vet at man betaler for kun forbruk!
Hei Emina :) Takk for flott omtale! Det er helt riktig, hos oss er det kun selve forbruket man betaler for, ingen skjulte kostnader og heller påslag! Ønsker deg et riktig godt nyttår! Hilsen Kristina
Aldri hatt billigere strøm enn hva jeg nå. Veldig oversiktlig faktura. Blir aldri bytte strøm igjen
Hei Erik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, og vi gleder oss til samarbeidet videre med deg :) Håper du hadde en fin jul og godt nyttår! Hilsen Kristina