Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vore kunde hjå Talkmore siden 2013 er kjempe fornøyd, alltid møtt av hyggelige kundebehandlere.er no gått over til Talkmore strøm som virker veldig lovende ♥️
Hei Jorunn! Tusen takk for fin omtale! Vi setter stor pris på deg som kunde og veldig gøy for oss at du er fornøyd med oss og våre tjenester. Ekstra gøy å se at du har vært kunde så lenge. Vi ser frem til et langt og godt samarbeid, også nå med strømavtalen. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Tiril. :-)
Talkmore strøm har gjort at jeg har fått redusert min strøm regning enormt mye. Jeg har fått BETYDELIG mere penger å leve for etter å ha byttet fra et selskap som begynner på H. Venner som har sett forskjellen fra eks leverandør og dere har bidratt til at flere av mine venner bytter til Talkmore strøm. Ang. Kundeservice er det også STOR forskjell til det bedre.
Hei Wenche! Tusen takk for en fantastisk fin omtale! Dette var utrolig gøy å lese, det er godt å høre at du er fornøyd med oss og våre tjenester. Vi digger at du snakker videre med venner om avtalen vår og at du er så fornøyd med vår kundeservice. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Tiril
God service og godt mottatt da jeg ringte dem ang strøm
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er så glade for at du er fornøyd med vår kundeservice. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Tiril. :-)
Ryddig avtale, men ønsket to separate regninger fordi jeg har to forskjellige hus som får strøm fra dem. Det ser ut til å være vanskelig. De sender samleregning for begge avtaler. Det gir meg ekstra arbeid med å splitte omkostningene så jeg ser hva hvert hus krever. Burde vært enkelt å levere to fakturaer.
Hei Bjørn! Tusen takk for omtalen og tilbakemeldingen din. Dette er noe vi selvfølgelig kan hjelpe deg med å løse, ta gjerne kontakt med oss på telefon 91509915 eller chat. Samtidig vil jeg opplyse at ved en samlefaktura vil underbillag per måler følge med i PDF for fakturaen som sendes ut. Om du vil splitte opp slik at du får en faktura per måler så er dette en smal sak å ordne. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Tiril :-)
Veldig fornøyd med at jeg får 500 kr rabatt for alle jeg verver. Har nesten ikke betalt noe for strømmen de siste månedene
Hei Ane! Så gøy å lese. Vi synes det er helt fantastisk at du er fornøyd med våre tjenester og at du verver flere inn til vår flotte strømavtale. Ønsker deg en super dag, hilsen Tiril. :-)
Ved siden av effektiv ,rask og vennlig service er prisene fornuftige og i tillegg det er stort pluss det at dere er villig forhandle med brukere deres.
Hei Aleksandra! Tusen takk for en hyggelig omtale. Dette setter vi pris på, det er også supert å lese at du er fornøyd med vår kundeservice - dette er noe vi setter veldig høyt hos oss. Ønsker deg en fin dag, hilsen Tiril :-)
Talkmore har kun en strømavtale som er spotpris pluss et månedsgebyr på 49 kr. Det er en veldig enkel og oversiktlig avtale uten lure/skjulte tillegg slik som f. eks. Fjordkraft opererer med. Dessuten har de et prisløfte som går ut på at finner en annen tilbyder som har lavere pris så matcher Talkmore prisen. Vel og bra så langt. Problemet er at for å kunne kreve denne formen for prismatch så må en finne en annen strømavtale som har identisk samme vilkår som Talkmore oppgir for sin avtale. Har trålet nettet grundig, men identiske vilkår er ikke å oppdrive hos noen andre. Finnes flere som er billigere selv om det ikke er store forskjeller, men de har et eller flere vilkår som avviker fra Talkmore sine. Jeg vil derfor hevde at prisløftet til Talkmore er verdiløst da de har helgardert seg mot vilkårene til alle andre tilbydere av strøm. Prisløftet burde vært fjernet! Først da kan jeg anbefale Talkmore som strømleverandør.
Hei Tore! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en grundig tilbakemelding. Dette skal jeg selvfølgelig melde fra videre om. Vårt Prisløfte vil imidlertid gjelde mot flertallet av spotpris-avtalene på markedet. De eneste avtalene det ikke gjelder mot er avtaler som enten har begrenset varighet eller har spesielle vilkår som krav om eFaktura og avtalegiro. Årsaken til at vår avtale ikke gjelder mot disse vilkårene er at vi ønsker å tilby en enkel og ærlig avtale som gir lave priser over tid. Vi vil derfor ikke dekke avtaler som er billige de første månedene, men så settes kraftig opp i pris. Tilsvarende mener vi at et krav om eFaktura og avtalegiro er et urimelig krav for å kunne få en strømavtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Tiril :-)