Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De sier opp avtalen med bare et par dagers varsel. Noe som gjør at jeg nå får nesten 2 regninger som må betales til samme forfall. Dette blir som å innvilge et usikret lån til dem. Det tar jeg ikke sjansen på.
Endrer avtalen ensidig til forhåndsbetaling - med utrolig kort frist. Og i overgang dermed dobbel regning. Mistenker at tibber på denne måten ser sitt snitt til å få mye kreditt fra sine kunder. Var godt fornøyd før det…
Beklager tibber. Deres låneforespørsel er ikke innvilget. Tar seg betalt for en halv mnd ekstra i stedet for å gå til banken å ta opp lån i banken som andre næringsdrivende må.
Fikk varsel om endring fra fakturering på etterskudd til forskuddsbetaling (Forbrukerrådet anser utspillet som et forsøk på å unngå å bli rødlistet for forhåndsbetaling) 37 timer før endringen trer ikraft. Akkurat for sent før helgen til å skifte avtale som KAN gjøres på to dagers varsel. Sleipt som fy. Omdømmet til Tibber er herved ødelagt for godt!
Vært storfornøyd med Tibber og appen men etter mailen jeg fikk idag om at de går over til stipulert forbruk og forhåndsbetaling 2 dager før regningen kommer er det slutt, Ble byttet leverandør tvert med oppstart 01.10
Å plutselig endre til forhåndsbetaling av strømmen på under to døgns varsel er uredelig. De burde i det minste gitt folk tid til å vurdere å bytte selskap. Fullstendig brudd med selskapets kjerneverdi: 100% transparens.
Endring til betaling av stipulert forbruk er uaktuelt. Dessverre kommer denne endringen så raskt at man har ikke tid til å reagere før den slår inn. Kalkulert fra Tibber? Vi bytter nå etter å ha vært med på reisen siden Tibbers start. Denne endringen burde hatt minst 2-3 måneders forvarsel - ikke tre dager.