Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapets modell var strålende og nyskapende frem til de begynte å bruke sine egne kunder som bank midt i en global energikrise. Og deretter ikke en gang forstår det selv….men fortsetter å forsvare en av de minst markedsorienterte avgjørelsene noe selskap har tatt i nyere tid.
Tibber var et innovativt og spennende selskap med konkurransedyktige priser. Veldig fin app og tekniske løsninger for strømstyring osv. Og så går de rett og slett bort og ødelegger rykte sitt ved å kreve forhåndsbetaling, fordi de ikke har likviditet til å fortsette som før... Og når de sier at de må ha gratis lån, uten sikkerhet, av sine kunder, da vil ikke jeg være kunde lenger. Og egentlig burde jeg takke tibber for at de skøyt seg selv i foten. Den nye avtalen hos GE er faktisk billigere og jeg får strømstøtte fratrukket regningen, noe tibber ikke tilbyr. Dropp tullet med forhåndsbetaling, så skal jeg vurdere å bli kunde igjen.
God app Fast pris Veit kva ein får. Ingen skjulte kostnader som er erfaring med alle andre.
Vi har hatt Tibber i to år. Etter at vi fikk Tibber, har jeg blitt mye mer bevisst på vårt eget forbruk. Vi ser forbruk og strømpris i sanntid, og Tibber styrer billading og varmeovner slik at forbruket unngår pristoppene. Det sparer vi mye penger på. Tibber har også oversiktlig grafikk som viser hva vi bruker strøm på, og kommuniserer jevnlig ut til kundene på epost med oppdateringer om blant annet strømpriser og nye funksjoner. Opplever at kommunikasjonen er relevant og nyttig, og det kommer sjeldent nok til at det ikke blir spam.
Kan ikke skjønne hvordan de kan foreta slike endringer som gjør at de går fra å være suveren til at man bytter til en leverandør med dårligere teknisk løsning.
Var veldig fornøyd med Tibber til de endret forretningsmodellen. Nå svarer de hverken på chat eller mail.
Bra app, men dårlig fakturering og kundeservice. Trege svar og unnlater å svare på spørsmål