Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra app, men dårlig fakturering og kundeservice. Trege svar og unnlater å svare på spørsmål
Glad for at de velger forskudd enn å øke priser. Alternativet hadde blitt dyrere strøm.
Hadde ett unikt produkt, inntil alle andre tok de igjen. Håpløs forhåndsfakturering, der en fort blir overfakturert for å utsette det uunngåelige
Sleipt å la oss kunder være deres bank med å forlange forskudd for neste måned.
Ryddig forhold til tibber. Hysteriet om forhåndsbetaling betyr ingen ting.
Her men ikke lenger! Var veldig fornøyd med avtalen når Tibber startet, men veldig misfornøyd med forskutteringen de startet med. Å få en regning på kr 10 000 i desember, på noe jeg ikke enda har brukt og kanskje ikke kommer til å bruke, er uaktuelt. Byttet leverandør idag!
Har forlatt Tibber pga krav om forskuddsfakturering med helt vill estimering av forbruk neste måned. Har prøvd å komme i kontakt med kundeservice for å høre hvordan siste faktura skal håndteres. Ikke villig til å betale for strøm jeg ikke skal ha fra de (forskuddet). Bare svada svar via nette og sendte i stedet e-post, men ikke fått svar på den enda (5 dager siden). Har valgt Vibb i stedet og tok heldigvis bare 2 dager å bytte, så raskt oppe med ny leverandør av strøm.