Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt Tibber i to år. Etter at vi fikk Tibber, har jeg blitt mye mer bevisst på vårt eget forbruk. Vi ser forbruk og strømpris i sanntid, og Tibber styrer billading og varmeovner slik at forbruket unngår pristoppene. Det sparer vi mye penger på. Tibber har også oversiktlig grafikk som viser hva vi bruker strøm på, og kommuniserer jevnlig ut til kundene på epost med oppdateringer om blant annet strømpriser og nye funksjoner. Opplever at kommunikasjonen er relevant og nyttig, og det kommer sjeldent nok til at det ikke blir spam.
Kan ikke skjønne hvordan de kan foreta slike endringer som gjør at de går fra å være suveren til at man bytter til en leverandør med dårligere teknisk løsning.
Var veldig fornøyd med Tibber til de endret forretningsmodellen. Nå svarer de hverken på chat eller mail.
Bra app, men dårlig fakturering og kundeservice. Trege svar og unnlater å svare på spørsmål
Glad for at de velger forskudd enn å øke priser. Alternativet hadde blitt dyrere strøm.
Hadde ett unikt produkt, inntil alle andre tok de igjen. Håpløs forhåndsfakturering, der en fort blir overfakturert for å utsette det uunngåelige
Sleipt å la oss kunder være deres bank med å forlange forskudd for neste måned.