Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
There is no such thing as a free lunch...ordtaket gjelder også her. Har full forståelse for at Tibber må ha en buffer for å sikre en sunn cash flow. De har bidratt med moderne løsninger..har gått i front.
Umulig å nå via chat eller epost. Ikke noe svar når man henvender seg til dem. Feilfakturerer i forhold til fakturering på forskudd.
At man skal fungere som bank og forhåndsbetalte strøm er ikke aktuelt. Dette selskapet er det bare å kutte ut.
Var kjempe fornøyd Tibber kunde, helt til de rota det til. Kall det hva du vil, men fakta er at man betaler på forskudd. Tibber nekter for det, men enten så er de de eneste som ikke ser det, eller så nekter de å innrømme at de har driti seg ut. Spurte en gang om 3 dager utsettelse på faktura (vinteren 2021), da forfall var 3 dager før lønning. Fikk langt svar tilbake om hvilke støtteordninger jeg kunne søke av kommune og stat, og at de ikke ha meg utsettelse på faktura. Tibber har med de grepene de har gjort tydelig vist at de ikke har respekt for sine kunder. Til tross for at man ikke kan få faktura for nettleie også i fra Tibber, så ble jeg hos Tibber. Tibber gjorde strøm spennende og interessant. Det er det fortsatt, men Tibber har ødelagt hele sitt inntrykk og rykte. Det å høre på sine kunder, verdsette sine kunder og ta sine kunder seriøst er ekstremt viktig. Det forstår ikke Tibber. Enten må Tibber innse at de har dumma seg ut, beklage og gjøre noe med det. Eller så kan de like gjerne legge ned. Er jeg kunde hos Tibber nå? Absolutt ikke. Byttet samme dag som de annonserte at de skulle bruke kundene sine som bank.
Tibber var det første selskapet som gjorde strøm spennende og interessant med fantastisk app og strålende produkt. Dessverre har Tibber mistet respekten for kunden og forventer at kunden skal være banken deres. Tibber har ikke gjennomfakturering, så regningene blir skyhøye. Ekstremt skuffet over Tibber - og byttet tvert. Styr unna dette nå useriøse selskapet.
Appen er bra, men det også stort sett det. Fikk regning på 9.000,- selv om forbruk i november var 2.600,-
De kunne nok vært bedre på å kommunisere tidsnok endringene på fakturering og prismodell, men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Synes kritikken til Tibber er alt for streng.