Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber bruker sine kunder som bank. Har sendt henvendelser via chatt uten å få respons på 3 dager nå. Ingen tlfnummer for å kunne kontakte kundeservice.
Prisen på forskudd var mer enn estimate de selv ga for hele måned. Nå virker det som månedsestimat er fjernet fra appen.
Liker appen, liker alle integrasjonene til ulike smarthussystemer, liker stort sett prisen. At selskapet har litt å lære om markedet og kundekommunikasjon får så være. Jeg har vært fornøyd kunde i mange år, og regner med å fortsette i mange år videre.
Tibber graver sin egen grav med sine nye endringer om forskudd. «Unnskyldningen» er at de må gjøre det for å holde lave priser. Vel, andre aktører har etterskuddsbetaling og lavere priser.
Var godt fornøyd med tibber tidligere med bra app og god oversikt , men så..... De ville ha forskuddsbetaling og forstod det slik at vi bare ville merke litt høyere regning den første måneden. Så jeg ville prøve litt til , men når desember regningen kom ble det MER ENN NOK!!! Disse siste månedene har/ blir jeg fakturert for mer enn jeg får som faktisk forbruk hele måneden ,enda de skriver at beregnet frem til den 14 . Hvis du prøver å utsette regningen til eks. 22 i måneden så vil de beregne enda høyere beløp ( beregnet forbruk) SÅ NÅ ER DET NOK med Tibber for meg og bytter strømselskap , betaler ikke hva som helst for en god app
Skulle aldri ha begynt med forhåndsfakturering. Har hatt noen helt ville fakturaer i høst. Det er bare for dumt. Ellers er Appen og tjenestene ok, men smartlading, Tibber Pulse og sync mot Home Assistant har vært ganske ustabilt. De har en del å hente der og, selv om ideen er god.
Ønsker å låne ut gratis penger til useriøs bedrift?? Ja da burde du velge tibber! Her har du nemlig muligheten til forskuddsbetale regningen din! Kundeservicen gidder jeg ikke begynne på en gang.. HOLD DERE LANGT UNNA!