Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var godt fornøyd med tibber tidligere med bra app og god oversikt , men så..... De ville ha forskuddsbetaling og forstod det slik at vi bare ville merke litt høyere regning den første måneden. Så jeg ville prøve litt til , men når desember regningen kom ble det MER ENN NOK!!! Disse siste månedene har/ blir jeg fakturert for mer enn jeg får som faktisk forbruk hele måneden ,enda de skriver at beregnet frem til den 14 . Hvis du prøver å utsette regningen til eks. 22 i måneden så vil de beregne enda høyere beløp ( beregnet forbruk) SÅ NÅ ER DET NOK med Tibber for meg og bytter strømselskap , betaler ikke hva som helst for en god app
Skulle aldri ha begynt med forhåndsfakturering. Har hatt noen helt ville fakturaer i høst. Det er bare for dumt. Ellers er Appen og tjenestene ok, men smartlading, Tibber Pulse og sync mot Home Assistant har vært ganske ustabilt. De har en del å hente der og, selv om ideen er god.
Ønsker å låne ut gratis penger til useriøs bedrift?? Ja da burde du velge tibber! Her har du nemlig muligheten til forskuddsbetale regningen din! Kundeservicen gidder jeg ikke begynne på en gang.. HOLD DERE LANGT UNNA!
Her blir det bytte etter de startet med forskuddsbetaling. Fin måte å gå inn i juletidene på det ja 🫣
Forskuddsfakturering ødelegger forutsigbarheten vi ønsket som kunde hos Tibber. Hva er poenget med app overvåking på timepriser når Tibber tar seg friheten å legge på flere tusen kroner på regningen?! Oppleves både grådig og frekt. Blomster emojies fra kundeservice hjelper ikke. Jeg har derfor valgt å bytte leverandør. App tjenesten tilbys også av andre leverandører med bedre betingelser.
Blir håpløst med fakturering med estimert pris frem til forfall Og gir dårlig kreditt
Synes Tibbers oppførsel er arrogant, og skammelig. Dårlig info, dårlig avtale (mnd garanti) mm. Vi har byttet i dag!