Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber har antageligvis vært det beste strømselskapet så langt av de jeg har vært kunde hos, men som så mange andre skriver kan jeg dessverre ikke godta høye forskuddskrav med ville estimater på hva jeg kanskje bruker av strøm. Synd, fordi de har en meget god app og bra løsninger. Men det hjelper dessverre ikke når de skal begynne med sånt tullball.
Det blir alt for uforutsigbart med denne nye forskuddsmodellen. Kjøper ikke helt forklaringen på hvorfor de må gjøre dette når ingen av konkurrentene gjør det samme. Det virker mer som et forsøk på å tjene penger på renter.Tibber har et milliardkonsern i ryggen. Vil de ha avkastning på investeringen, mon tro?
Veldig bra app. uakseptabel/fraværende kundeservice. å bytte for småpenger er bare tull. De må skjerpe seg, teller på knappene. anbefales ikke videre.
Jeg har fortsatt ikke fått oppgjør på hytten etter at ny fakturering ble innført (har en god del til gode). Tibber er begynt med forhåndsfakturering noe jeg synes er noe tull. Abonnement for hytten er sagt opp og nå følger abonnent for privatadressen etter.
Det er ingen grunn til å være kunde hos en leverandør av homogene varer/tjenester om de priser seg ut eller setter ugunstige betingelser. Strøm er strøm og Tibber leverer ikke på det mest basale nivået; pålitelighet og ærlighet. Bytter før de går konkurs og jeg ikke får pengene de stjeler tilbake.
Tibber funket flott før, men har valgt å innføre forskudds betaling som varierer betydelig nå som strømpriser er volatile. De har heller ikke fått ordnet med fakturering av nettleie på samme faktura. Har byttet leverandør i går, da jeg ikke tør å gi forskudd til et selskap som må hente penger på denne måten for å overleve..
Forskuddsbetaling og alt for høyt estimat for neste 14 dagers forbruk. Er lei av å låne Tibber penger gratis. App. var en gang noe nytt og spennende , nå er det flere som har like bra. Kanskje Adm.dir kan låne eget selskap penger , siden han bikker millionen i lønn ?