Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forskuddsbetaling og alt for høyt estimat for neste 14 dagers forbruk. Er lei av å låne Tibber penger gratis. App. var en gang noe nytt og spennende , nå er det flere som har like bra. Kanskje Adm.dir kan låne eget selskap penger , siden han bikker millionen i lønn ?
Hva er det som skjer, var veldig fornøyd men plutselig er det bare tull,endres det ikke slik at man betaler for det man bruker da er det bare å bytte til en seriøs leverandør 😡😡😡😡
Jeg er fornøyd med Tibber. At jeg kan spare cirka 500 kr. per år ved å bytte til Vibb, utgjør ikke den helt store gevinsten. Håper Tibber holder koken. På Tibber-appen kan jeg følge med strømprisen for hver time i døgnet. Man kan kjøpe smarte strømsparende effekter, Man blir premiert for å verve nye kunder. Det er hyggelige folk vi har med å gjøre hos Tibber. God kundeservice.
Godt fornøyd med Tibber frem til de begynte med forhåndsfakturering. Jeg har nå den besynderlige situasjonen at Tibber prøver å forhåndsfakturere for kr 8000(!) for halve desember (1.-14.), samtidig som forbruksestimatet for i appen for HELE desember er kr 7300. Vanskelig å se det som noe annet enn et forsøk på å låne penger gratis utover kostnaden til innkjøp av strøm som de forventer å ha (som er den offisielle begrunnelsen for forhåndsfaktureringen). Da hjelper det ikke at appen ellers er bra. Avventer forklaring fra Tibber før jeg bytter til annen leverandør.
Samme gamle leksa. Store ord, men lite innhold. Lei av å være bank for tibber! Bytter leverandør!
Styr unna Tibber! Fikk beskjed om at jeg kunne bytte hvis jeg ikke er fornøyd, og det har jeg gjordt!!!
Dårlig service avtale brudd og dårlige vekstprognoser som gjør at likviditeten blir hentet hos kundene. App er bra da. Lykke til videre Tibber