Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har hatt sine ulemper når de gikk over til forskudd, men det er løst nå.
Jeg sa opp Tibber 07.01.23, ble etterskudd fakturert frem til 15.01.23 for den siste fakturaen. måtte dokumentere det med bilde/screenshot Ræva kundeservice. kommer ikke på tlf. de har ingen tlf. kun gjennom mail. ræva opplegg med fakturering, men nå snur de. DET ER FORSEINT!
Endelig tilbake til etterskuddsfakturering! Testet Vibb et par måneder, men appen deres kan dessverre ikke måle seg med Tibber sin, så da var det et enkelt valg å bytte tilbake. Vil spare penger hver måned med effektbalansering fra Tibber Pulse.
Jeg er hos Tibber siden 2020 og var veldig fornøyd med dem. De eneste problema oppstått da de etablerte forskuddsfakturering, men det ser ut at de hører til hva kunder sier og nå bestemte seg å snu og bruke gamle fakturering. Helt topp!
Tibber var noe så sjeldent som et strømselskap jeg både var engasjert i og likte særs godt. Jeg anbefalte venner og familie å bli kunder og jeg brukte integrasjoner og var storfornøyd inntil de plutselig skulle legge om faktureringen fordi de manglet likviditet, det med 2 dagers varsel. Dette var en type grep som, for meg, fullstendig rev ned all tillit og goodwill bygget opp over mange år. Kan i dag lese at de skal gå bort fra denne elendige modellen med fakturering, og tilbake til sånn som det var, men nå er det alt for sent for meg.
Godt fornøyd med Tibber og appen deres. Brukes aktivt daglig for å finne best tidspunkt å bruke vaskemaskin etc
Fakturer fremover og når jeg påpeker hvordan de overvurderer mitt forbruk ber de meg selv på aktuelle dag finne mitt reelle forbruk, endre faktura og nettbank som er ansvar jeg IKKE skal ha. Er der kun pga god app