Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med Tibber og appen deres. Brukes aktivt daglig for å finne best tidspunkt å bruke vaskemaskin etc
Fakturer fremover og når jeg påpeker hvordan de overvurderer mitt forbruk ber de meg selv på aktuelle dag finne mitt reelle forbruk, endre faktura og nettbank som er ansvar jeg IKKE skal ha. Er der kun pga god app
Har ikke telefon kundeservice. Elendig kundeservice. Og ha all kommunikasjon via melding er det kun tibber som har, alle de andre har telefon kundeservice.
Vi startet Tibber et par måneder før de begynte med forskuddsbetaling. Vi bestemte oss for å være tålmodig da det først var varslet som midlertidig endring. Det lønnet seg ikke. Algoritmen de bruker å estimere forbruket gjorde at 50% av strømregningen var forskuddsbetaling. Det hjelper ikke på strømregningen med dagens strømpriser. Ikke nok med det men 4 måneder på rad var vi langt under deres estimerte forbruk uten at det hadde noe innvirkning på fakturaen/algoritmen deres. Resultatet var at vi 4 måneder betalt langt mer enn forbruke vårt. Det har ingen nytte å kunne ha god oversikt over strømpris og en god app når fakturering/estimeringen deres gir de mest uforutsigbare prisen jeg noen gang har opplevd.
De har gått ut av sin vei for å skjule noen telefon det går å ringe. De svarer heller ikke på chat eller henvendelser. Styr unna så langt du kan!
Tibber er like rimelig som de billigste. Men ingen slår dem på app-vennlighet og muligheter for å spare strøm på en smart måte.
Jeg sa opp mitt kundeforhold i desember, og avtalen min ble overført fra Tibber 25.12.22. Appen min sluttet å virke samme dag og på Min side er all fakturainformasjon slettet. Jeg prøver å finne ut av den siste fakturaen siden den ikke er mulig å forstå, men nå har jeg ingen tidligere fakturaer å sammenligne med. Heller ikke i nettbank er det mulig å finne spesifiserte fakturaer fra Tibber, slik veldig mange andre tilbyr. Siden det ikke er mulig å kontakte firmaet på telefon sendte jeg for tre uker siden mail til [email protected] og ba om å få snakke med en person om dette. Denne er fremdeles ubesvart!