Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
veldig fornøyd med både app og totalpris helt frem til de begynte med forskuttering. når prisen dobbler/trippler seg så kan ikke tibber regne med at man fortsatt bruker like mye strøm. dette er det ingen som har råd til. blir for dumt at kundene må ta støyten for dårlige ideer innad i selskapet og at de ikke har regnet godt nok på hva ting faktisk koster nå som strømmen er dyr i innkjøp. veldig synd at det ble slik for appen er virkelig i en klasse for seg selv. spesielt når man har Pulse boksen i tillegg.
Ble med tibber på den første runden med forskuddsbetaling. I november/desember lå da igjen ann til en forskuddsbetaling på flere 1000 kr. Tibbers kommunikasjonssjef topper det hele med å si at man må betale for strømmen uansett. Hvis de ikke gjør store endring iløpet av kort tid er det nok kroken på døra, og alle som er kunder taper sine forskuddsbetalinger. Byttet til vibb 2.des og er foreløpig veldig fornøyd. God service og en god app.
Er strålende fornøyd med Tibber, de setter alltid kundene først. Støtter selskapet med delvis forskuddsbetaling av strøm, fremfor å øke påslaget.
Å måtte forskuttere for noe man ikke har brukt/fått er uansvarlig i trange økonomiske perioder. Smart systemet fungerer utmerket, så kanskje Tibber burde holdt seg ene å alene til smartstyringer.
Selskapet forhåndsfakturer på strøm du ikke en gang har brukt enda. De bruker deg som sin personlige bank. Ikke anbefalt i det hele tatt, banditter hele gjengen.
Estimerer fremtidig forbruk på 10.000 og krever forhåndsbetaling. Kjeltringer
Har vært kunde i Tibber i mange år. Vært veldig fornøyd, men ble kjapt byttet vekk fra når forskuddsbetalingen ble innført. Dessverre ikke aktuelt å være bank for selskapet.